قایدی: احساسم در اردوی تیم ملی توصیف ناپذیر است/ اسکوچیچ با همه بازیکنان رابطه ای صمیمانه دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۲۹۶۴
قایدی: احساسم در اردوی تیم ملی توصیف ناپذیر است/ اسکوچیچ با همه بازیکنان رابطه ای صمیمانه دارد
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نخستین حضورم در اردوی تیم ملی احساس بسیار خوبی داشتم.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی قایدی در خصوص اولین حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی خیلی خوبی بود و در تجربه اولی که در تیم ملی داشتم، حس خوبی به اردو داشتم. امیدوارم این حضور برای من ادامه‌دار باشد. در اردوی ازبکستان هم شرایط خوبی داشتیم و در یک بازی خوب نتیجه دلخواه‌مان را کسب کردیم.

وی با اشاره به جو حاکم در اردو گفت: صمیمیتی میان بچه‌ها وجود دارد که واقعاً خیلی دوست داشتنی بود. بازیکنان جدید هم حس خوبی در این اردو داشتند. در اردوی ترکیه هم متاسفانه چند بازیکن تیم مالی کرونا گرفتند و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، می‌توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم که متاسفانه نشد. امیدوارم در اردوهای بعدی با حریفان بهتری روبه‌رو شویم و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

مهاجم جوان تیم ملی درباره حسش پس از نخستین بازی ملی خاطرنشان کرد: نمی‌توانم این احساس را توصیف کنم. حس بسیار هیجان انگیزی بود که با پیراهن مقدس تیم ملی بازی کردم. خیلی از بزرگان و بازیکنان دوست دارند این پیراهن را بپوشند و حس بسیار خوبی بود. امیدوارم بتوانم سالیان سال پیراهن تیم ملی را بپوشم.

قائدی درباره برخورد دراگان اسکوچیچ با بازیکنان گفت: او در کارش بسیار جدی است و در عین حال با بازیکنان بسیار صمیمی بود. با همه بازیکنان صحبت می‌کرد و تاکتیکش را با تک تک بازیکنان مرور می‌کند. تازه اولین اردو بود و شناخت زیادی از هم نداشتیم، اما در مجموع اردوی خوبی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز