مصطفی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با قرعه سختی روبه‌رو شدیم/ بیرانوند به زمین فوتبال برمی‌گردد

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۷:۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۳۳۵۲
با قرعه سختی روبه‌رو شدیم/ بیرانوند به زمین فوتبال برمی‌گردد
مصطفی سلیمانی در رابطه با نتایج بیستمین دوره قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: نفت مسجدسلیمان در 5 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر با تیم‌های مطرح تراکتور، سپاهان و پرسپولیس بازی دارد.

مصطفی سلیمانی، معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با قرعه‌کشی بیستمین دوره لیگ برتر گفت: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورده مراسم قرعه‌کشی به بهترین نحو برگزار شد و مشکل و ایرادی به نحوه برگزاری آن وارد نیست.

او در خصوص اینکه کدام تیم‌ها به قرعه نفت مسجدسلیمان در آمده‌اند عنوان کرد: در 5 هفته ابتدایی با تیم‌های تراکتور، سپاهان و پرسپولیس بازی داریم و با توجه به اینکه ما تمرینات بدنسازی تمرین را نسبت به باقی تیم‌ها دیر شروع کرده‌ایم مقابل حریفان خود بازی سختی خواهیم داشت.

سلیمانی درباره دربی فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: این دو دربی همیشه جزو جذاب‌ترین شهرآوردها بوده است. هر دو تیم با بازی خوبی که دارند همیشه شرافت بازی خوزستان را مردم ایران نشان داده‌اند.

معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان در رابطه با آخرین وضعیت این تیم توضیح داد: تیم ما مدت زمان کوتاهی است که شکل گرفته، متاسفانه کارشکنی و سنگ‌اندازی بسیاری افراد موجب شده تا ما از فعالیت خود عقب بمانیم اما با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین به خصوص ورناصری، نماینده مجلس شورای اسلامی، شرایط برای حل مشکلات و پیشرفت مهیا خواهد شد، همچنین مجتبی حسینی، سرمربی تیم، با قوا کامل به کار خود ادامه می‌دهد تا بتوانیم تیم را با عملکردی آبرومند در شان نفت مسجدسلیمان روانه زمین مسابقات کنیم.

سلیمانی درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند توضیح داد: بیرانوند با وجود مصدومیت جزیی که پیدا کرده است، شرایط جسمانی مطلوبی دارد و تمرینات خود را از هفته آینده آغاز می‌کند و با آمادگی بیشتر از گذشته حضور پرقدرت خود را به نمایش بگذارد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز