مهدی علی نژاد:

فدراسیون پزشکی ورزشی تاریخی ترین دوره را طی کرد/ اردوهای تیم های ملی با سختگیری های ویژه برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۳۳۷۲
فدراسیون پزشکی ورزشی تاریخی ترین دوره را طی کرد/ اردوهای تیم های ملی با سختگیری های ویژه برگزار می شود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور دکتر مسعود سلطانی فر برگزار شد، گفت: به جرات می توانم بگویم فدراسیون پزشکی ورزشی در ماههای اخیر یکی از تاریخی ترین و پرکارترین دوران فعالیت خود را از بدو تاسیس اش تجربه کرده و در زمینه بحران کرونا هم همکاری تنگاتنگ و ویژه ای با وزارت بهداشت و درمان داشته داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد دغدغه هایی که با بحرانی تر شدن کرونا و فعالیت های ورزشی در سطح ملی و باشگاهی بوجود آمده، اظهار داشت: ما حساسیت موضوع را کاملا درک می کنیم و سلامت ورزشکاران مان برایمان بسیار حایز اهمیت دارد.‌

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش افزود: در برگزاری ارودهای اماده سازی برای برخی تیم های ملی از جمله کشتی که دو ماه دیگر مسابقات جهانی صربستان را پیش رو دارد، سختگیری های خاصی اعمال خواهد شد؛ چه در ورود ورزشکاران به اردو و چه زمانی که در اردو خواهند بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. تمام پروتکل ها با بیشترین وسواس و سختگیری رعایت شده و ملی پوشان تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی در قرنطیه کامل روند آماده سازی را طی خواهند کرد.

 علی نژاد با اشاره به رقابتهای کشتی قهرمانی جهان در صربستان گفت: در این رقابتها هم باید حضوری قدرتمندی روی تشک داشته باشیم و هم حضور موثری در انتخابات فدراسیون جهانی که انشااله موفقیت های خوبی حاصل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برگزاری رقابتهای باشگاهی و لیگ در رشته های مختلف ورزشی گفت: قبل سال برای ادامه لیگ برتر فوتبال، تصمیم شجاعانه ای اتخاذ شد و توانستیم با کمترین آسیب آن را به اتمام برسانیم و نتیجه اش هم این شد که نمایندگان فوتبال کشورمان توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند و به فینال لیگ باشگاههای آسیا راه یابند.

علی نژاد البته در این جلسه تاکید کرد: اگر شرایط کرونایی به سمت حادتر شدن برود، ممکن است تجدیدنظرهایی در برخی رشته ها گرفته شود که لغو مسابقات جوانان دوومیدانی که قرار بود هفته آینده برگزار شود، در همین راستا بود.

نظر شما