محمد رحیمی در گفت‌وگو خبرگزاری برنا:

برای بازی با پرسپولیس تیم آماده‌ای داریم/ امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی را رقم بزنیم

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۶:۰۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۳۳۷۸
برای بازی با پرسپولیس تیم آماده‌ای داریم/ امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی را رقم بزنیم
معاون ورزشی سایپا گفت: برای بازی با پرسپولیس تیم آماده‌ای داریم، امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد رحیمی، معاون ورزشی تیم فوتبال سایپا، در رابطه با قرعه‌کشی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: مراسم قرعه‌کشی با نظم خوبی برگزار شد و رضایت نسبی از این موضوع حاصل شد. تیم سایپا هم آمادگی خوبی دارد امیدوارم بتوانیم بازی اول‌مان که میزبان هم هستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

رحیمی در خصوص جذب بازیکن جدید برای نارنجی‌پوشان توضیح داد: امیدواریم با توجه به برنامه‌هایی که داریم شاهد بهترین نتیجه‌ها باشیم، با توجه به اینکه امسال تعداد زیادی بازیکن از تیم خارج شدند به دنبال جذب بازیکنان باتجربه لیگ برتر هستیم تا به کمک کادر فنی جوان به نتایج دلخواه خود برسیم.

او ضمن اشاره به اینکه بازیکنان سایپا در ورزشگاه پاس قوامین شروع به فعالیت کرده‌اند درباره محل برگزاری مسابقات در صورت میزبانی توضیح داد: بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال به صورت پیش فرض استثنا هستند و ما در صورت میزبانی در شهر قدس بازی خواهیم داشت.

رحیمی در رابطه با وضعیت کلی تیم سایپا گفت: با توجه به افزایش قیمت از سوی بازیکنان از وضعیت فعلی تیم رضایت داریم البته با توجه به بودجه‌ای که دریافت کرده‌ایم از کلیه  نقل و انقالات راضی هستیم و ان‌شاءالله با جذب بازیکن‌ها به تیم به اهدافی که مشخص کرده‌ایم برسیم و رتبه  تیم را نسبت به سال گذشته ارتقا بدهیم. 3

نظر شما