از ۲۸ مهر؛

دور جدید اردوی تیم‌های ملی تکواندو آغاز می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۳۷۴۲
دور جدید اردوی تیم‌های ملی تکواندو آغاز می‌شود
با اعلام آرش فرهادیان، اردوی‌ تیم‌های ملی تکواندو مردان، زنان و پاراتکواندو از 28 مهرماه شروع خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهادیان در خصوص آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی تکواندو اظهار داشت: قرار بود اردوی تیم‌های ملی را از صبح روز یکشنبه 27 مهرماه و پس از گرفتن تست PCR و آمدن نتیجه آن آغاز کنیم اما با توجه به محدودیت‌های صورت گرفته، شروع اردو با یک روز تاخیر انجام خواهد شد. در ابتدای ورود از ورزشکاران و کادرفنی تست کرونا گرفته می‌شود و تا آمدن جواب تست، آنها قرنطینه می‌شوند و در صورتی که مشکلی نباشد اردو را آغاز می‌کنیم.

او در ادامه با اشاره به رقابت‌‌های قهرمانی جهان پومسه آنلاین 2020 دانمارک افزود: این مسابقات در بخش انفرادی استاندارد در 6 رده سنی مردان و زنان و در بخش ابداعی نیز در یک رده سنی و در گروه مردان و زنان برگزار می‌شود. با هماهنگی که با رییس فدراسیون تکواندو و شورای مشورتی سازمان تیم‌های ملی انجام شد، مقرر گردید در تمامی بخش‌ها و با حضورحداکثری در این رویداد شرکت کنیم.

رییس سازمان تیم‌های ملی عنوان کرد: بعد از اینکه واجدین شرایط حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه، فیلم اجرای فرم خود را ارسال کردند، نفرات برتر انتخاب می‌شوند و سعی می‌کنیم اردو دو هفته‌ای را زیر نظر کادرفنی و در فدراسیون تکواندو برگزار می‌کنیم تا ملی‌پوشان آمادگی لازم را برای حضور کسب کنند.

فرهادیان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی در دو بخش برگزار می‌شود؛ در مرحله اول فیلم‌ها ارسال خواهد شد و در مرحله دوم نفرات راه یافته به مرحله نهایی و فینال مسابقات، به صورت زنده به اجرای فرم می‌پردازند که شرایط را فراهم می‌کنیم تا پومسه‌روها بتوانند حضوری موفق داشته باشند. همچنین این نوید را به خانواده بزرگ تکواندو می‌دهم که با موافقت رییس فدراسیون تکواندو پومسه‌روهایی که به مرحله فینال مسابقات آزاد جهانی پومسه راه پیدا کنند می‌توانند از ظرفیت فدراسیون برای تصویربرداری و شرکت در این بخش استفاده کنند و امکانات در اختیار این نفرات قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز