مدافع تیم ملی عراق: رسیدن به جام جهانی سخت است

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۳۸۶۴
مدافع تیم ملی عراق: رسیدن به جام جهانی سخت است
مدافع تیم ملی عراق گفت: راهیابی به جام جهانی برای تیمی که سال ها از این رویداد دور بوده، کار سهل و آسانی نیست اما ما خوش بین هستیم و معتقد هستیم که به جام جهانی قطر صعود می کنیم.

علی عدنان درباره وضعیت تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی به سایت کنفدراسیون آسیا گفت: در شرایط کنونی، شرایط کاری برای همه تیم ها در سطح جهان مشکل شده است. به عنوان کشوری که درگیر ابتلا به کوید 19 است، نمی توانیم به طور منظم بازی یا تمرین کنیم. مجاز نبودیم که به همین خاطر برای مدتی حتی فعالیت کنیم. این مساله می تواند برای هر تیمی سخت باشد. به خصوص برای تیم های که در قاره آسیا حضور دارند.

عدنان افزود: همانگونه که قبلا هم گفتم  و تکرارکردم، عراق تیمی خوب دارد.بازیکنان جوانی در اختیارداریم که تحت هدایت مربی خوبی هستند. تا به حال هم عملکرد خوبی از خود در مسابقات داشته ایم. همین خوب بودن باعث شده تا در صدر گروه قرارگیریم.

وی تصریح کرد: در گروه ما بازی مقابل ایران که بطور مرتب در مسابقات جام جهانی بوده، یا مقابل بحرین راحت نیست. راهیابی به جام جهانی برای تیمی که سال ها از این رویداد دور بوده، کار سهل و آسانی نیست اما ما خوش بین هستیم و معتقد هستیم که به جام جهانی قطر صعود می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز