سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از دست دادن ستاره‌ها یعنی خودکشی/ امیدوارم شجاع بماند/ به مربیان و بازیکنان پرسپولیس باید دست‌مریزاد گفت

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۴۱۹۵
از دست دادن ستاره‌ها یعنی خودکشی/ امیدوارم شجاع بماند/ به مربیان و بازیکنان پرسپولیس باید دست‌مریزاد گفت
مدافع اسبق سرخ‌پوشان اظهار امیدواری کرد موانعی که بر سر راه تکرار موفقیت‌های تیم پرسپولیس وجود دارد، برطرف شود.

 سپهر حیدری، مدافع اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد فنی خوب پرسپولیس اظهار داشت: فصل گذشته شرایط فنی تیم خوب بود و هم کادر فنی و هم بازیکنان خوب عمل کردند و تیم علاوه بر پوکر قهرمانی توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برسد تا همه شرایط فنی تیم به بهترین شکل به پایان برسد. در این میان تعهدات مالی به‌طور کامل انجام نشد و این موضوع حالا چالش‌هایی را ایجاد کرده و تک تک بازیکنان شاخص از این موضوع گله دارند. جدایی طلبی تک تک ستاره‌ها یعنی خودکشی!

او افزود: این در این شرایط حال و روز هواداران خوب نیست و از اخباری که هر روز منتشر می‌شوند نگران هستند و باید بابت این نگرانی‌ها به آنها حق داد. نفراتی مثل مهدی ترابی، علی علیپور و علیرضا بیرانوند از تیم جدا شده‌اند و حالا بحث بشار و شجاع خلیل‌زاده مطرح می‌شود. پرسپولیس برای ادامه موفقیت‌هایش به ستاره‌هایش نیاز دارد و به نظر من نحو برخوردها با بازیکنان درست نیست.

مدافع اسبق سرخ‌ها در خصوص قرعه‌ای که در لیگ بیستم برای پرسپولیس افتاده، بیان کرد: قرعه پرسپولیس در هفته‌های اول قرعه بدی نیست  و به نظر من در هفته‌های اول بازی‌های نسبتا آسانی نصیب پرسپولیس شده و ان‌شاءالله که تیم مثل فصل قبل در هفته‌های اول نتایج خوبی بگیرد و خیالش در ادامه راحت‌تر شود.

حیدری ضمن تقدیر از عملکرد فنی خوب پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: بهتر از این نمی‌شد. تیم از نظر فنی در زمان کم با وجود تغییرات زیادی که داشت فوق‌العاده عمل کرد جا دارد به کادر فنی و بازیکنان دست‌ مریزاد گفت و الان نوبت باشگاه است که قدردان این عملکرد خوب باشد.

از زننده گل قهرمانی پرسپولیس در دوره هفتم لیگ برتر در خصوص مدعیان قهرمانی در لیگ بیستم سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال اعلام کرد: الان زود است که بخواهیم از حالا در این مورد صحبت کنیم اما پرسپولیس، استقلال، تراکتور  و شاید فولاد را می‌توان از جمله تیم های مدعی معرفی کرد. ضمن این که تیمی مثل شهرخودرو هم می‌تواند تعقیب کننده خوبی برای این تیم‌ها باشد.

او در پایان گفت: امیدوارم مشکلات پرسپولیس حل شود و ان‌شاءالله شجاع هم در پرسپولیس بماند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز