ابوالفضل شهرجردی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای المپیکی شدن نیاز به حمایت مسئولین دارم/ پدرم مربی روزهای تعطیلی کرونایی من است/ تشنه مسابقه دادن هستم

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۷:۳۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۴۲۱۵
برای المپیکی شدن نیاز به حمایت مسئولین دارم/ پدرم مربی روزهای تعطیلی کرونایی من است/ تشنه مسابقه دادن هستم
عضو تیم‌ ملی کاتا گفت: برای المپیکی شدن نیاز به حمایت مسئولین دارم و تشنه مسابقه دادن هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابوالفضل شهرجردی، عضو تیم‌ ملی کاتا، درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی که داشتم تمرینات روزانه خودم را دنبال می‌کنم. از زمانی که ویروس کرونا شیوع گسترده‌ای در کشورمان داشت من تمریناتم را قطع نکردم و پله پله برای هدفم برنامه‌ریزی کرده‌ام. در این مدت مدام در تمرین هستم تا از آمادگی لازم دور نباشم. امیدوارم ویروس کرونا هرچه سریع‌تر ریشه‌کن شود تا زندگی به روال عادی برگردد و اردوهای تیم‌ملی شروع شود.

او اضافه کرد: تنها شانسی که نسبت به سایرین دارم این است که پدرم مربی برجسته‌ای در کاتا به شمار می‌رود و از کمک‌ها و تجربیاتش به صورت اختصاصی استفاده می‌کنم و یا در واقع بهتر بگویم مربی این روزهای من در تعطیلات کرونایی پدرم است. این روز‌ها تشنه مسابقه دادن هستم و امیدوارم نتایج خوبی در مسابقات پیش رو بگیرم. شرایط واقعه دشوار است مخصوصا این که هیچ حمایت و انگیزه‌ای هم از بیرون نباشد اما من تمام هم و غم خود را برای کسب سهمیه المپیک گذاشته‌ام که امیدوارم با توجه به اینکه شانس اول کسب سهمیه هم محسوب می‌شوم بتوانم این سهمیه را به دست بیاورم.

شهرجردی افزود: من در رنکینگ جهانی کاتای مردان حضور داشته و شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارم، امیدوارم مسئولان هم حمایت‌های لازم را از من داشته باشند. امیدوارم با بازگشت سلامتی به کل دنیا، در مسابقات مراکش شرکت کنم و اوج آمادگی‌ام را در کاراته‌وان مراکش به نمایش بگذارم و ضمن قرار گرفتن روی سکو به المپیک برسم فقط در کنار تلاش من نیازمند حمایت مسئولان هم است.

عضو تیم‌ ملی کاتا گفت: در ازای تلاش‌هایی که در ورزش داریم، از مسئولان توقع می‌رود با حمایت‌هایشان انگیزه لازم را در ورزشکاران به وجود بیاورند و قطعا روحیه بازیکنان با دیدن این حمایت‌ها دوچندان خواهد شد. اما متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد و پس از انتخابات هیات کاراته استان مرکزی دقیقا نمی‌دانم چه مشکلی با من دارند که هیچ حمایتی از من نمی‌کنند. اگر بخواهم به این بی‌مهری‌ها در ورزش اشاره کنم باید ساعت‌ها صحبت کنم ولی واقعا برای رفتن به المپیک و درخشش نیاز به حمایت است اما الان حدود یک سال است که هیچ حقوقی را دریافت نکرده‌ام. رشته کاتا هم مانند کومیته است و از نظر فنی هیچ جای ضعفی ندارد اما نگاه‌ها واقعا متفاوت است. 4

نظر شما