حسین عسگری:

حضور اصفهانیان در سمت جدید بیشترین بهره را برای جامعه داوری به همراه خواهد داشت

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۴۶۳۶
حضور اصفهانیان در سمت جدید بیشترین بهره را برای جامعه داوری به همراه خواهد داشت
پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان گفت: اطمینان دارم اصفهانیان از همه توان خود برای توسعه جامعه داوری قدم بر می‌دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عسگری، درباره انتصاب فریدون اصفهانیان به عنوان سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون عنوان کرد: انتخاب اصفهانیان را به جامعه داوری تبریک می گویم. وی دارای تجارب بسیار زیادی هم در دوران قضاوت و هم پس از آن در حوزه مدیریت داوری است و به تازگی به این سمت نیامده است.

او ادامه داد: مضاف بر این، اصفهانیان در هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم حضور دارد و قطعا حضورش در این سمت بیشترین بهره را برای جامعه داوری به ارمغان خواهد آورد. اطمینان دارم اصفهانیان از همه توان خود برای توسعه جامعه داوری قدم بر می دارد. مقوله داوری یکی از مهم ترین کلید واژه های هر فدراسیونی است و توجه ویژه می طلبد.

عسگری خاطرنشان کرد: در بحث سوابق باید بگویم که فریدون اصفهانیان یکی از داوران موجه و قاطع در زمان خودش بود.برخی اسم ها در تاریخ داوری ماندگار هستند و برای مثال در نسل قبل از ما، زنده یاد صالحی به عنوان یک چهره نامدار و بی بدیل تا سالیان متمادی مطرح بود. فریدون اصفهانیان هم از داورانی است که نامش در داوری ماندگار است و این به خاطر عملکرد خوبش در زمان قضاوت بوده است. به طور حتم خانواده بزرگ داوری هم در کنار اصفهانیان خواهند بود تا با برنامه ریزی مناسب و صحیح در مسیر توسعه داوری گام های اساسی برداشته شود.

نظر شما