سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هدف صنعت‌نفت هماهنگی در سریع‌ترین زمان ممکن است/ با جدایی مظلومی کار برای تیم جوانان سخت شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۵۳۳۸
هدف صنعت‌نفت هماهنگی در سریع‌ترین زمان ممکن است/ با جدایی مظلومی کار برای تیم جوانان سخت شد
سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم بابت مشکلات اداری و کمبود بازیکن برای شروع تمرینات خود با سختی مواجه شد اما با جذب بازیکن‌های مدنظرمان تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم.

سیدسیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با وضعیت اردوها و بازی‌های تدارکاتی گفت: بابت مشکلات اداری باشگاه صنعت‌نفت و از دست دادن اکثر بازیکن‌های تیم، دیر تمرینات را شروع کرده‌ایم. این مسئله کار را سخت می‌کرد. ما باید ابتدا تستی برای تیم‌های پایه انجام می‌دادیم و جذب بازیکنان مدنظر انجام می‌گرفت تا بتوانیم بلافاصله تمرینات خود را شروع کنیم. 

او افزود: در حال حاضر مشغول به فعالیت بدنسازی و تاکتیک هستیم و در سه روز گذشته تمرینات سنگین و پرفشاری را شروع کرده‌ایم. به دنبال این موضوع هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن تیم ما به هماهنگی لازم برسد.

پورموسوی درباره اهداف سال‌جاری تیم صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: برای صحبت در رابطه با جدول‌ها و تعیین اهداف زود است اما با مجموع بازیکنان تیم، اهداف بزرگی خواهیم داشت که امیدوارم با شرایط مسابقات مرحله به مرحله بتوانیم به پیشرفت و صعود تیم نزدیک شویم.

او در خصوص نتایج بیستمین قرعه‌کشی لیگ برتر عنوان کرد: درباره رویارویی تیم‌ها با یکدیگر در حال حاضر نمی‌توان نظر داد زیرا بیشتر تیم‌ها با تغییرات همراه بوده‌اند، اما هر تیمی از لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی و از همه مهم‌تر روحی و روانی خود را برای حضور در مسابقات آماده کند احتمال اینکه پیروز میدان باشد بیشتر خواهد بود. صنعت‌نفت آبادان باید با هر یک از این تیم‌ها بازی کند و بچه‌های ما در بهترین حالت آمادگی قرار دارند و این انگیزه‌ای می‌شود تا در پنج هفته اول به دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس بروند.

سرمربی اسبق فولاد خوزستان درباره برنامه‌اش برای جام حذفی توضیح داد: فرصت زیادی تا جام حذفی پیش‌رو داریم در شرایط فعلی باید تیم را برای مسابقات آینده آماده کنیم.

سرمربی پیشین تیم جوانان در رابطه با جدایی پرویز مظلومی و نبود سرمربی برای تیم جوانان گفت: باتوجه به تعویق بازی‌ها و نبود برنامه کار را برای مربی که تازه به تیم ورود پیدا کرده سخت می‌کند. 

او درباره عملکرد نمایندگان ایران در آسیا بیان کرد: فکر می‌کنم باشگاه‌های ما آمادگی و برنامه لازم برای لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند چون می‌توانستند شرایط بهتری داشته باشند اما باتوجه به مشکلات ناشی از کرونا و طولانی شدن مسابقات یک‌سری از تیم‌ها مانند سپاهان و شهرخودرو سرمایه خود را از دست دادند.

پورموسوی ضمن اشاره به اینکه یکی از دلایل عدم موفقعیت دو تیم سپاهان و شهر خودرو مربیان جوان وکم تجربه است گفت: قبل از مسابقات سرمربی این دو تیم عوض شد و هماهنگی آنها با تیم کاری سخت و زمان بر است که این موضوع باعث عقب گرد این تیم‌ها شده است. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز