مربی تیم ملی کاراته:

امکان برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی روسیه میسر نیست/ از داشتن خانه کاراته محروم هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۵۳۹۴
امکان برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی روسیه میسر نیست/ از داشتن خانه کاراته محروم هستیم
حسن روحانی گفت: تاکنون هیچ اردویی برای ملی‌پوشان کاراته برگزار نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مربی تیم ملی کاراته در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی به برنامه "ورزش ایران" رادیو ایران گفت: بعد از اینکه آخرین مسابقات کاراته در کشور مراکش لغو شد اردوهای ما هم به تبع آن کنسل شد و کسب باقی مانده سهمیه المپیک برای ورزشکاران کشورمان به تصمیم فدراسیون جهانی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی موکول شد و همچنان با توجه به شیوع این بیماری تصمیم خاصی گرفته نشده است.

حسن روحانی در ادامه افزود: دو مسابقه دیگر که قرار بود در کشورهای روسیه و ایتالیا برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد که همچنان زمان آن ها مشخص نخواهد بود اما نزدیک ترین رویدادی که به ما اعلام شده مسابقات جهانی مراکش است که قرار است در فروردین 1400 برگزار شود.

او در خصوص آغاز تمرینات گفت: تاکنون هیچ اردویی برای ملی پوشان برگزار نشده است البته که کادر فنی برنامه داشت به دلیل فشردگی مسابقات در سال گذشته استراحتی برای ملی پوشان در نظر بگیرد اما این این بیماری باعث شد مدت زیادی ملی پوشان به دور از تمرین باشند. با تصمیم کادر فنی قرار بر این شد از مهرماه تمرینات ملی پوشان به صورت انفرادی از سر گرفته شود و شرایط بدنی و آمادگی جسمانی آن ها زیر نظر قرار بگیرد و بعد از اینکه به حد ایده آل برای حضور در اردوها رسیدند اردوی تیم ملی را برپا کنیم. اما به صورت قطعی اردوها را بعد از جلسه نهایی که فردا در فدراسیون برگزار خواهد شد برپا می کنیم و با مشخص شدن مکان تمرین از نیمه اول آبان ماه به مدت 12 روز اولین تمرین تیم  ملی را برگزار خواهیم کرد.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به اینکه قرار است نفرات تمرینی جدیدی را به اردونشینان کاراته اضافه کنید، افزود: قرار بر این است از تمامی پتانسیل کاراته استفاده کنیم و امیدهای کراته ایران با بزرگسالان تمرین می‌کردند اما بعد از کرونا به دلیل رعایت حال ورزشکاران بنا بر این است که نهایت 4 نفر را در کنار ملی پوشان به عنوان حریف تمرینی داشته باشیم که مشکلی بوجود نیاید.

حسن روحانی در پایان در خصوص ایجاد اردوی مشترک با تیم ملی روسیه با توجه به اینکه حسین روحانی سرمربی گری تیم ملی روسیه را برعهده دارد به رادیو ایران گفت: با حسین صحبت هایی انجام شده است ولی با توجه به این بیماری ریسک بسیار بالایی دارد که بخواهیم اردوی مشترک در روسیه داشته باشیم و این برخوردها مشکلات را سخت تر می کند، الان چندین کشور اردوی مشترک برگزار کرده اند ولی این امکان برای تیم ملی کاراته ایران کمی سخت بنظر می رسد. البته این نکته را هم یادآوری کنم که دلیل اصلی برگزار نشدن اردوهای تیم ملی کاراته نبود جای مشخص برای تمرین ملی پوشان پر افتخار کاراته است، مکانی که رشته های تکواندو، جودو، کشتی از آن بهره می‌برند و ما از داشتن آن محروم هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز