سیامک نعمتی:

۳۰ درصد تخفیف دادیم اما هیچ تشکر و قدردانی نشد!/ دلی پرسپولیس را دوست داریم/ مشکلی برای حضور در تمرین نداریم

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۵۷۳۷
۳۰ درصد تخفیف دادیم اما هیچ تشکر و قدردانی نشد!/ دلی پرسپولیس را دوست داریم/ مشکلی برای حضور در تمرین نداریم
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تلاش ما این است که دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیامک نعمتی پس از جلسه در باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: مشکلات مالی که همیشه وجود دارد، از قراردادهای فصل قبل ما خیلی طلبکار بودیم و هستیم. گله من از باشگاه این است که روزی که ما به همراه هفت، هشت نفر به باشگاه آمدیم و بابت مطالبات فصل قبل‌مان 30 درصد تخفیف دادیم، هیچ تشکر و قدردانی نشد. ما بازیکنان نمی‌خواستیم سر پرسپولیس و هواداران منتی بگذاریم و به همین خاطر هم هیچ حرفی نزدیم. فکر نمی‌کنم هواداران هم این موضوع را بدانند. ما دلی پرسپولیس را دوست داریم و همه جوره برای خوشحالی هواداران تلاش کردیم. ما از سال 96، 97  طلب داشتیم و در سال 99 از این پول تخفیف دادیم و انتظار داشتیم باشگاه یک عکس‌العمل خوب داشته باشد. الان هم مشکلاتی وجود دارد و باشگاه قول داده که این‌ها برطرف شود.

نعمتی درباره ناراحتی هواداران از شرایط باشگاه، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که دل مردم را شاد کنیم. تمام هدف‌مان این است که هواداران‌مان خوشحال شوند حتی کسانی که هوادار پرسپولیس نبودند و از صعود ما به فینال خوشحال شدند و این برای ما دلگرم کننده است. ما نمی‌خواهیم هواداران ناراحت شوند. امیدوارم باشگاه مشکلات را زودتر حل کند تا با قدرت در فصل جدید شرکت کنیم و آماده فینال لیگ قهرمانان شویم.

نعمتی درباره آخرین وضعیت شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: از بابت قرارداد هیچ خبری ندارم و امیدوارم هر چیزی به صلاح او و پرسپولیس است رقم بخورد.

ملی پوش پرسپولیس درباره حضور در تمرینات گفت: هر زمانی که کادرفنی صلاح بداند. بابت حضور در تمرینات مشکلی نیست،‌ فقط به ملی‌پوشان چند روزی استراحت دادند و هر وقت کادرفنی صلاح بداند شرکت می‌کنیم

او در پایان در واکنش به سوالی در خصوص اینکه گفته می‌شود او با پیشنهاداتی مواجه شده است، یادآور شد: یک‌سری  پیشنهاداتی است ولی چون یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم این موضوع در اختیار باشگاه است و باید ببینیم تصمیم چه می‌شود.

نظر شما