علی فیروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به خاطر وضعیت نابسامان تیم بسیاری از نفرات را از دست دادیم/ امیدواریم تا شروع لیگ به ۷۰ درصد آمادگی برسیم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۶:۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۵۷۳۹
به خاطر وضعیت نابسامان تیم بسیاری از نفرات را از دست دادیم/ امیدواریم تا شروع لیگ به ۷۰ درصد آمادگی برسیم
سرپرست تیم صنعت‌ نفت گفت: از نظر زمانی خیلی دیر شروع به انجام تمرینات کردیم و در مرحله آخر اقدام به بستن تیم کردیم. همچنین به خاطر بلاتکلیفی و وضعیت نابسامان تیم بسیاری از بازیکنان مدنظر خود را از دست داده‌ایم.

علی فیروزی، سرپرست تیم صنعت‌نفت آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با آخرین وضعیت تیم آبادانی گفت: صنعت‌نفت از نظر زمانی خیلی دیر شروع به انجام تمرینات کرد و ما در مرحله آخر اقدام به بستن تیم کردیم. همچنین به‌خاطر بلاتکلیفی و وضعیت نابسامان تیم بسیاری از بازیکنان مدنظر خود را از دست داده‌ایم.

او افزود: تیم در حال حاضر با دو مرحله تمرین در روز مشغول انجام فعالیت‌های مربوط به آمادگی جسمانی است. البته بچه ها به آمادگی لازم نرسیده‌اند و نیازمند به تمرینات بیشتر و یک‌سری بازی‌های تدارکاتی برای رسیدن به وضعیت مطلوب خود هستند. امید داریم صنعت‌نفت تا مسابقات به 70 درصد آمادگی برسد تا شرایط تکمیل کردن تیم خود را بدست بیاوریم.

فیروزی درخصوص دلیل انتخاب تهران برای برگزاری اردوهای صنعت‌نفت آبادان توضیح داد: با توجه به وضعیت مالی تیم و معذوریت از انجام هزینه‌های بالا، به سود تیم صنعت‌نفت آبادان است از هتلی که طرف قرارداد با شرکت نفت است استفاده کنیم. با امکانات موجود و زمین‌های با کیفیت شرایط برای تمرین ما هموارتر بود. از همه مهم‌تر تعدادی از بازیکنان که با آنها قرار ملاقات داشتیم در تهران حضور داشتند و این مکان برای تیم و بازیکنان شرایط مناسب و مطلوب‌تری را رقم می‌زند.

پیشکسوت تیم صنعت‌نفت آبادان درباره با حضور سیدسیروس پورموسوی به عنوان سرمربی تیم عنوان کرد: ایشان مربی جوان و باانگیزه ای هستند. امثال پورموسوی افرادی هستند که سبک‌های متفاوت دارند و این تفاوت از دنبال کردن و نگاه تخصصی آن‌ها به فوتبال ناشی می‌شود. من امیدوارم با کادر خوبی که داریم آینده درخشانی پیش روی ما باشد.

فیروزی در رابطه با هدف تیم صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: درحال حاضر برای مشخص کردن اهداف تیم زود است که بگویم هدف ما در شرکت از مسابقات، کسب سهمیه آسیا، قهرمانی و یا رتبه تک رقمی است. عدم شناخت نسبت به تیم و نیز ناهماهنگی موجود بین بازیکنان تیم سبب شده نتوانیم هدف‌های تیم را مشخص کنیم و با گذشت زمان اهداف توسط کادر فنی مشخص می‌شود.

او در رابطه با قرعه‌کشی بیستمین لیگ برتر گفت: نمی‌توان گفت یک تیم قوی در مقابل یک تیم ضعیف قرار گرفته چون با شروع مسابقات تمام تیم‌ها دچار مشکلات خاص خود هستند اما به‌طور کلی با نتایج خوبی روبه‌رو شدیم.

فیروزی افزود: شرایط آب و هوایی آبادان دیگر مثل سابق نیست و از این نظر وضعیت را برای سایر تیم‌ها راحت می‌کند اما صنعت‌نفت آبادان دیگر از حق میزبانی خود به خوبی نمی‌تواند استفاده کند. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه