قائم اسلامی‌خواه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هدف اولیه مس رفسنجان حضور و ثبات در لیگ است/ تلاش می‌کنیم مقابل استقلال بهترین نتیجه را بگیریم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۲۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۵۸۹۵
هدف اولیه مس رفسنجان حضور و ثبات در لیگ است/ تلاش می‌کنیم مقابل استقلال بهترین نتیجه را بگیریم
بازیکن تیم مس رفسنجان گفت: به مدت سه هفته است تمرینات ما آغاز شده و با مرور زمان به شرایط مدنظر خود نزدیک می‌شویم.

قائم اسلامی‌خواه، بازیکن تیم مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با وضعیت فعلی تیم جدیدش گفت: تیم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و سه هفته است ما تمرینات خود را شروع کرده‌ایم. در حال حاضر 3 اردو برگزار شده که به مرور زمان به شرایط مدنظر خود نزدیک می‌شویم. همچنین بازی‌های دوستانه به ما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان به هماهنگی لازم برسیم.

او درباره قرعه‌کشی بیستمین دوره  لیگ برتر عنوان کرد: در هفته اول مس رفسنجان با تیم خوب استقلال بازی دارد. قطعا بازی سختی خواهد بود ولی همانند همه بازی‌ها تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

اسلامی‌خواه درخصوص همکاری دوباره با محمد ربیعی، سرمربی مس، بیان کرد: سابقه همکاری من با ایشان در گذشته به مدت دو سال است و در بادران افتخار شاگردی ایشان را داشتم. شاگرد ربیعی بودن سطح خوبی به بازیکن می‌دهد تا از این طریق وضعیت بالا در فوتبال را تجربه کند.

او افزود: کیفیت بالا فنی و شخصیت خوب یکی از خصوصیات برتر ربیعی است که امیدوارم آرامش و تمرینات خوب و تلاش بچه‌ها به موفق شدن مس رفسنجان در لیگ برتر امسال ختم شود.

بازیکن مس رفسنجان درباره اهداف و اولویت این تیم توضیح داد: هدف اولیه ما حضور و ثبات در لیگ است و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع می‌کنیم. در صورت دستیابی به هماهنگی‌های لازم و نتایج خوب به رده‌های بالاتر هم فکر خواهیم کرد. 

اسلامی‌خواه در رابطه با تیم‌هایی که توانایی ادعای قهرمانی در لیگ برتر را خواهند داشت، گفت: من نمی‌توانم درباره تیم‌های خاصی نظر مشخصی بدهم اما با توجه به سابقه لیگ‌های گذشته و تیم‌هایی که بازیکنان خود را حفظ کرده‌اند تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و استقلال می‌توانند مدعی امسال باشند. 

بازیکن فصل قبل ماشین‌سازی در خصوص برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران یادآور شد: علاقه هر فوتبالیستی در زمان مسابقات مواجه شدن با یک ورزشگاه با حضور تماشاگران است اما شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا محدودیت‌هایی را برای برگزاری مسابقات ایجاد کرده و ما هم ناگزیر همانند سایر تیم‌ها به پذیرفتن این موضوع هستیم. 4

نظر شما
پرونده ویژه