بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

در مورد لک اشتباه کردم!/ دلال‌ها دور و بر پرسپولیس را گرفته‌اند/ این باشگاه مدیر ورزشی می‌خواهد

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۵۹۶۸
در مورد لک اشتباه کردم!/ دلال‌ها دور و بر پرسپولیس را گرفته‌اند/ این باشگاه مدیر ورزشی می‌خواهد
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مسائل مربوط به باشگاه و همین طور وضعیت حامد لک توضیحاتی را ارائه کرد.

بهروز سلطانی، پیشکسوت تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به مشکلات این روزهای باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مشکل چند ساله پرسپولیس بحث مدیریتی باشگاه است. مدیران قبل  هر کدام مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند که به نظرم بازرسی کل کشور باید برای رفع مشکلات اقتصادی به اتفاقات باشگاه ورود کند. متاسفانه دلال‌ها دور و بر باشگاه را گرفته‌اند و این موضوع اصلا برای پرسپولیس خوب نیست.

او در خصوص اعتراض برخی بازیکنان از جمله خلیل‌زاده به مبلغ قراردادش تصریح کرد: به نظر من حق با شجاع است. او بهترین مدافع حال حاضر پرسپولیس است. وقتی او می‌بیند فلان بازیکن که شاید از نظر فنی از او پائین‌تر است، پول بیشتری می‌گیرد، او حق دارد به این موضوع واکنش نشان دهد. پرسپولیس باید با سازماندهی براساس استحقاق و توان فنی به بازیکنان پول بدهند تا حقی از کسی ضایع نشود.

سلطانی با اعلام این که مدیران فوتبالی می‌توانند مشکلات را حل کنند، گفت: مدیریت وقتی ورزشی نیست طبیعتا نمی‌تواند مشکلات را حل کند. شما ببینید برخی از مدیران پیشکسوتانی که هر کدام 10- 15 سال در پرسپولیس بازی کرده‌اند را نمی‌شناسند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص فینال آسیا و شرایط تیم برای این دیدار ادامه داد: قهرمانی در آسیا اتفاق مهمی برای پرسپولیس است و این تیم از نظر فنی این توان را دارد که بتواند این بازی مهم را با موفقیت پشت سر بگذارد. به نظر من نفراتی مثل یحیی و پیروانی می‌توانند مشکلات را مدیریت کنند تا پرسپولیس بتواند قهرمانی در آسیا را جشن بگیرد.

دروازه‌بان پیشکسوت سرخ‌ها که در روزهای اول حضور حامد لک به این خرید باشگاه و انتخاب کادر فنی انتقاداتی را وارد می‌دانست در مورد لک تصریح کرد: من در مورد لک اشتباه کردم. اگر آن زمان انتقادی را به لک داشتم، انتقادم سازنده بود. او در لیگ قهرمانان عملکرد بی‌نظیری داشت و یک از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس محسوب می‌شد. خوشبختانه لک با نمایش خوبی که در آسیا از خود نشان داد، توانست اعتماد همه را به خود جلب کند. به اعتقاد من او می‌تواند در لیگ برتر هم مثل بازی‌های لیگ قهرمانان باشد. او نشان داد بی‌جهت مورد تائید کادرفنی پرسپولیس نبوده و حالا جوانمردانه نیست اگر کسی خوب باشد از او انتقاد شود.

مربی اسبق دروازه‌بانان پرسپولیس در پایان تاکید کرد: پرسپولیس جای دروازه‌بان جوان و کم تجربه نیست به همین دلیل در شرایطی که در ایران با فقر دروازه‌بان خوب روبرو هستیم و تعداد گلرهای مطمئن از انگشتان یک دست هم بیشتر نمی شود، باید رادو حفظ شود. حفظ رادو برای بالا نگه داشتن انگیزه‌های لک هم مفید است و به سود او نیز خواهد بود. من بر این باور هستم که حضور در دروازه پرسپولیس از دروازه تیم ملی هم سخت‌تر است و نباید پرسپولیس با دروازه‌بان‌های کم سن و سال و بی‌تجربه لیگ را آغاز کند. 4

نظر شما
پرونده ویژه