اتفاقات ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

از قول قهرمانی یحیی تا امیدواری به بخشش عیسی/ اولین برد استقلال با سرمربیگری فکری/ بازیکنان تیم ملی از اسکوچیچ حمایت کردند

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۱۵۶
از قول قهرمانی یحیی تا امیدواری به بخشش عیسی/ اولین برد استقلال با سرمربیگری فکری/ بازیکنان تیم ملی از اسکوچیچ حمایت کردند
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران که برای شرکت در لیگ بیستم آماده می‌شود، در دیداری دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان رفت و توانست حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. مسعود ریگی و آرش رضاوند زننده گل‌های استقلال در این بازی تدارکاتی بودند تا اولین برد محمود فکری روی نیمکت استقلال رقم بخورد.

500

قول هفته: یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که عملکرد خوبی در جمع قرمزپوشان پایتخت داشته است، با انتشار پیامی در فضای مجازی به هواداران این تیم قول که همه بازیکنان تلاش خود را می‌کنند تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را برای آنها به ارمغان بیاورند.

618

تعویق هفته: لیگ برتر

قرار بود مسابقات لیگ برتر فوتبال از 10 آبان آغاز شود اما به خاطر شیوع گسترده کرونا در کشور، 6 روز به تعویق افتاد. تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها تمرینات خود را دنبال می‌کنند تا در صورت شروع بازی‌ها با آمادگی نسبتا خوبی به میدان بروند.

78

پیشنهاد هفته: ال‌کلاسیکو

دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال‌‌مادرید از ساعت 17:30 روز شنبه به وقت کشورمان در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند تا هفتمین مسابقه خود را در لالیگا برگزار کنند. باید منتظر ماند و دید در جدال شاگردان رونالد کومان و زین‌الدین زیدان، کدام تیم فاتح ال‌کلاسیکو خواهد شد.

66

حمایت هفته: دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در نخستین آزمون سرمربیگری خود توانست طعم برد مقابل تیم ملی ازبکستان را بچشد، با حمایت گسترده شاگردان خود روبرو شد. نفراتی نظیر سردار آزمون، مهدی طارمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیامک نعمتی با صحبت‌های خود از دراگان حمایت و ابراز امیدواری کردند تا تیم ملی بتواند راهی جام جهانی قطر شود.

87

امیدواری هفته: عیسی آل‌کثیر

بعد از محرومیت 6 ماهه مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولان باشگاه اعتراض خود را نسبت به این قضیه اعلام کردند و قرمزپوشان با ارسال لایحه‌ای قصد دارند، اعضای کمیته استیناف را نسبت به ببخش ستاره گلزن خود مجاب کنند.

518

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز