در حضور ۶ تیم؛

تیم فوتبال صندوق نایب قهرمان مسابقات گرامیداشت هفته دفاع مقدس شد

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۶۲۰۱
تیم فوتبال صندوق نایب قهرمان مسابقات گرامیداشت هفته دفاع مقدس شد
تیم فوتبال صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با درخشش در مسابقات گرامیداشت هفته دفاع مقدس توانست مقام نایب قهرمانی را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات فوتبال به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور 6 تیم، از روز شنبه 5 مهرماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی انقلاب آغاز گردید.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، مجموعه ورزشی آزادی، شرکت توسعه، حراست، باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس حضور داشتند، که دو تیم مجموعه ورزشی آزادی و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش با شکست حریفان خود راهی دیدار پایانی شدند.

دیدار فینال این دوره از رقابت های روز سه شنبه 29 مهرماه، بین دو تیم مجموعه ورزشی آزادی و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برگزار شد و با نتیجه 4 بر یک به سود تیم آزادی به پایان رسید. بدین ترتیب تیم مجموعه آزادی به مقام قهرمانی و تیم صندوق حمایت نیز نایب قهرمان این رقابت ها شد. پیش از این دیدار نیز تیم فوتبال شرکت توسعه با غلبه بر تیم استقلال به مقام سوم دست یافت.

اسامی تیم فوتبال صندوق حمایت که توانستند با درخشش در این رقابت ها به مقام دوم برسند به شرح ذیل است:

بازیکنان: نظام بانش،امیررضا جعفرنیا،مجتبی دشتی،حسین کرباسی،محمد خسروی، امید کریمی، مجید مهدوی پاینده، سعید حاج محمدزاده، محمد قنبریان و محمد سعادتی

مربی: علی چگینی

سرپرست: وحید رازقی

نظر شما