در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

روحانی: به عنوان اولین ایرانی تست کننده واکسن کرونا احساس خاصی ندارم/ کمی استرس طبیعی است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۶۴۴۵
روحانی: به عنوان اولین ایرانی تست کننده واکسن کرونا احساس خاصی ندارم/ کمی استرس طبیعی است
مربی تیم ملی کاراته روسیه گفت: به عنوان اولین ایرانی تست کننده واکسن کرونا احساس خاصی ندارم اما کمی استرس طبیعی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ طبق تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته روسیه و عالی رتبه این کشور، حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه به همراه دیگر مربیان و اعضاء این تیم در 5 روز آینده واکسن کرونا را تست خواهند کرد.

حسین روحانی در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: بله طبق اخباری که در کشور روسیه وجود دارد سه نوع واکسن برای مقابله با کووید 19 در این کشور ثبت شده است و حتی تا جایی که من اطلاع دارم نظامیان روسیه و بخش آموزشی و ... موظف به استفاده از این واکسن‌ها هستند. وزارت ورزش روسیه هم به دنبال این کار است تا ورزشکاران را هم واکسینه کند.

او اضافه کرد: به ما هم اطلاع دادند که تا چند روز آینده گروهی برای تزریق واکسن کووید 19 به کمپ ما خواهند آمد. بر اساس پرس‌وجوهای من قرار است ما هم واکنس کرونا را تست کنیم اما 100درصد اطمینان ندارم چون ممکن است سوال من را اشتباهی متوجه شده باشند.

روحانی در پایان درخصوص احساس خود برای تست واکسن کرونا گفت: نمی‌دانم من اولین ایرانی هستم که قرار است واکنس را تست کند یا خیر، شاید قبل از من هم شخص دیگری این کار را انجام داده باشد اما به هر حال اگر واکسنی برای این ویروس ثبت شود همه روزی از آن استفاده خواهیم کرد. در کل احساس خاصی ندارم و فقط کمی استرس است که به نظرم طبیعی است. 4

نظر شما
پرونده ویژه