محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیکان بیشتر از هر تیم دیگری با کرونا سر و کار دارد/ برای موفقیت تیمم امید زیادی دارم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۶۵۲۹
پیکان بیشتر از هر تیم دیگری با کرونا سر و کار دارد/ برای موفقیت تیمم امید زیادی دارم
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: از عملکرد تیمم راضی هستم و مطمئنم در ادامه نیز اگر لیگ منظمی داشته باشیم و پروتکل‌ها رعایت شود نتایج بهتری را هم کسب خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال پیکان، درباره پیشنهاد خود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: فدراسیون سه بسته پیشنهادی را به باشگاه‌ها رائه داده است که به نظر من بهتر است مابقی بازی‌ها را به صورت متمرکز و در گروه برگزار کنیم. متاسفانه امسال تعداد تیم‌ها زیاد بود  و از روز اول هم فدراسیون تصمیم گرفت که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت باشد. این در حالی است که اکثر پروازهای ما آلوده است و همین سفرها خود خطر آفرین هستند.

او اضافه کرد: الان دو هفته لیگ را تعطیل کردیم درست است که نیاز بود اما اگر قرار باشد به همین شکل چند هفته از بازی‌ها را برگزار و دوباره با مبتلا شدن یک تعداد افراد به کووید 19 مجددا لیگ را تعطیل کنیم قطعا هم میزان آسیب پذیری بازیکنان بالا می‌رود و هم کیفیت لیگ به شدت افت می‌کند. امیدوارم ادامه بازی‌ها به صورت گروهی و متمرکز برگزار شود و اصلا در این زمینه رده‌بندی تیم‌ها هم برای من اهمیتی ندارد  و چندان فرقی نمی‌کند در کدام گروه قرار بگیریم و مهم این است که سلامتی افراد را در اولویت قرار دهیم.

ترکاشوند در پایان درخصوص عملکرد پیکان در 6 هفته سپری شده از لیگ بیان کرد: تیم ما از همان روزهای نخست و حتی قبل از استارت تمرینات با کرونا درگیر شد تا جایی که در بازی نخست ما سه پاسور خودمان را در اختیار نداشتیم. با شروع بازی‌ها نیز کم کم بر تعداد افراد اضافه شد تا جایی که اخیرا همراه بازیکنان و سایر عوامل تیم هم به این ویروس مبتلا شدند و این رقم سه نفر به 18 نفر افزایش پیدا کرد. با این اوصاف من از عملکرد تیمم راضی هستم و مطمئنم در ادامه نیز اگر لیگ منظمی داشته باشیم و پروتکل‌ها رعایت شود نتایج بهتری را هم کسب خواهیم کرد. 3

نظر شما
پرونده ویژه