وزارت ورزش برای داشتن جامعه‌ای پویا و فعال تلاش می‌کند؛

سلطانی‌فر: آینده کشور در پس تحریم‌ها روشن است/ تا پایان دولت دوازدهم بیش از ۶۰۰ پروژه برای افتتاح داریم

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۶۹۰۶
سلطانی‌فر: آینده کشور در پس تحریم‌ها روشن است/ تا پایان دولت دوازدهم بیش از ۶۰۰ پروژه برای افتتاح داریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: آینده کشور در پس تحریم‌ها روشن است، رصد اتفاقات استان زنجان نشان از پیشرفت و توسعه این استان دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح 18 پروژه ورزشی استان زنجان در شهرستان سلطانیه که به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت، اظهار داشت: تلاش‌ها در وزارت ورزش و جوانان با همراهی مربیان، مدیران، زحمتکشان، پیشکسوتان و قهرمانان در راستای داشتن جامعه ای پویا و فعال است. برای اینکه جامعه سالمی داشته باشیم و به فرایند توسعه کشور کمک کنیم. افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه را امروز در زنجان داریم و با توجه به اینکه عنوان شهروند افتخاری این استان را دارا هستم تعاملاتم با این استان عمیق است. رصد اتفاقات استان زنجان نشان از پیشرفت و توسعه این استان است.

وی افزود: از بانیان احداث سالن خیرساز کوثر سلطانیه تقدیر و تشکر می‌کنم. این گونه اقدامات رضای خداوند متعال را درپی دارد. تا پایان دولت دوازدهم بیش از 600 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد را برنامه ریزی برای افتتاح داریم تا در اختیار مردم و ورزشکاران و جوانان قرار دهیم. این پروژه ها زیر ساخت های خوبی برای سلامت جامعه محسوب می‌شوند و به افتخارآفرینی، قهرمان پروری مدال آوری و ارتقای غرور ملی و کمک به حفظ وحدت ملی کشور کمک می‌کند.

 وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در بخش ورزش همگانی نیز تلاش ویژه ای داریم تا بتوانیم صدها برنامه مختلف را ایجاد کنیم، بویژه در این زمان که کشور ما و جهان گرفتار ویروس کرونا هست تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با استفاده از رسانه ملی و فضای مجازی شرایطی بوجود بیاوریم تا مردم بتوانند به لحاظ فیزیکی تحرکات بیشتری داشته باشند و ورزش کنند.

 سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات در بسیاری از نقاط دنیا متوقف شده، حتی مسابقات انتخابی المپیک نیز که سال گذشته باید برگزار می‌شد هنوز برگزاری آن در هاله ای از ابهام است. ولی فعالیت های وزارت ورزش و جوانان متوقف نشده است و از هر فرصت و امکان و ظرفیتی استفاده می‌کنیم تا فعالیت های بدنی و ورزشی را توسعه دهیم.

 وی افزود: اتفاقات خوبی در زمینه‌های مختلف در مسیر توسعه استان زنجان افتاده است. منابع دولتی با وجود تحریم ها و مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم پاسخ گوی نیازها نیست و مشارکت بخش خصوصی و سوق دادن خیرین به این سو می تواند به ایجاد فضاهای بیشتر و امکانات بیشتر کمک کند. شاخص توانمندی جذب بخش خصوصی و خیرین در ارزیابی مدیران لحاظ می‌شود.

سلطانی‌فر اظهار داشت: آینده این کشور در پس این محدودیت ها و تحریم ها و فشارها آینده ی روشنی است و ان شاءالله نسل جوان و جدیدی که در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری محوریت حرکت توسعه ی کشور را باید به عهده بگیرند و مدیریت بکنند حرکت عمومی رشد و توسعه کشور را خوب مدیریت کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز