زهرا یزدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برایم فرقی ندارد با چه مربی کار می‌کنم/ حضور در اردوهای تیم‌ ملی انگیزه‌ بخش بود

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۵:۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۷۱۳۷
برایم فرقی ندارد با چه مربی کار می‌کنم/ حضور در اردوهای تیم‌ ملی انگیزه‌ بخش بود
عضو مازندرانی تیم ملی کشتی آلیش بانوان گفت: حضور در اردوهای تیم‌ ملی انگیزه بخش برای من بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا یزدانی، عضو مازندرانی تیم ملی کشتی آلیش بانوان، درباره شروع اردوهای تیم ملی پس از وقفه‌ای 8 ماهه اظهار کرد: خیلی خوشحالم پس از مدت‌ها تعطیلات کرونایی بالاخره استارت تمرینات را زدیم و در حوزه ورزش بانوان به عنوان اولین تیم در این شرایط اردوی تیم‌ ملی را برگزار کردیم. شرایط تمرینی همه کشتی‌گیران خوب بود و به نظرم این تعطیلات شاید از نظر روحی روی انگیزه بازیکنان تاثیر گذاشته بود اما از لحاظ آمادگی جسمانی همه خوب بودیم.

او با اشاره به تغییر کادر فنی تیم ملی بانوان گفت: این اردو پنج روزه بود و هم قبل از شروع اردوها همه تست کرونا دادیم و هم با پایان اردوها مجددا تست گرفته شد. در کنار آن کادر فنی تیم هم به کل تغییر کرده بود البته برای من بازیکن چندان فرقی ندارد با چه مربی تمرین کنم. در هر صورت تلاش می‌کنم به عنوان یک بازیکن برای موفقیت تیم مسابقه دهم و در کنارش از تجربیات مربی‌ها استفاده کنم. به اعتقاد من اسماعیلی مربی بزرگی بود و واقعا از راهنمایی‌هایش استفاده کردم و البته براتی کارنامه خوبی دارد و دلیل تغییر در کادر فنی هم به تصمیم فدراسیون بر می‌گردد. همیشه به عنوان بازیکن سعی می‌کنم به این موارد ورود نکنم.

دارنده مدال برنز جهانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردو توسط فدراسیون کشتی این بود که به بانوان هم انگیزه بدهند و یادآوری کنند بخش بانوان فراموش نشده است. امیدوارم با اینکه هنوز تکلیف هیچ مسابقه‌ای مشخص نیست اما این روند ادامه داشته باشد و مجددا طبق گفته مسئولین در ماه پیش رو هم اردوها برگزار شود. 4

نظر شما