مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حیف است سرخ‌پوشان اسیر حواشی شوند/ پرسپولیس به فرد متکی نیست/ پیشکسوتان باید به حل مشکلات کمک کنند

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۷۱۶۹
حیف است سرخ‌پوشان اسیر حواشی شوند/ پرسپولیس به فرد متکی نیست/ پیشکسوتان باید به حل مشکلات کمک کنند
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است باید اتحاد و انسجام مجموعه باشگاه و تیم حفظ شود.

مهدی تارتار، سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین وضعیت خودش برای مربیگری اظهار داشت: چند روز پیش پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی جوانان را داشتم اما شرایط کار در این تیم را نداشتم. در زمینه باشگاهی هم آخرین صحبتی که شد، حضورم در نساجی مازندران بود اما در نهایت توافقات لازم صورت نگرفت. فعلا مشغول استراحت هستم. در این چند سال اخیر فرصتی برای استراحت برایم پیش نیامد و حالا می‌خواهم از این فرصت برای استراحت استفاده کرده و با انرژی بیشتری به کار مربیگری بازگردم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اخبار مختلفی که از این تیم به گوش می‌رسد، گفت: متاسفانه مدتی است اخباری خوبی را از پرسپولیس نمی‌شنویم و این موضوع برای هواداران نگران کننده است. پرسپولیس توان فنی خوبی دارد و حیف است اسیر حواشی شود. برخی اخبار از  این حکایت دارد که این تیم با چند دستگی در باشگاه روبرو شده و اصلا خبر خوبی نیست. به عنوان یک پرسپولیسی از همه می‌خواهم برای موفقیت تیم و هواداران، اختلافات را کنار بگذارند. این تیم، تیم مردمی است و با خرد جمعی و استفاده از کمک‌های بزرگانی مثل پروین و خوردبین و همه بزرگانی که سایه‌شان بالای سر پرسپولیس است اختلافات را در فضای داخلی و خانوادگی حل و فصل کنند. اگر مشکلات حل نشود در نهایت دودش به چشم تیم و باشگاه می‌رود.

تارتار در واکنش به جدایی شجاع خلیل‌زاده و حضور محمد نادری در استقلال گفت: در حال حاضر بحث ما روی تیم است نه فرد، من شخصا پس از جدایی مهدی ترابی و علی علیپور از پرسپولیس تصورش را نمی‌کردم تیم بتواند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد و به فینال برسد اما دیدید که نفرات جایگزین با وجود این که مدت کوتاهی از حضورشان در پرسپولیس می‌گذشت تا چه اندازه خوب و موفق ظاهر شدند و توانستند در مسیر موفقیت‌های پرسپولیس به تیم کمک کنند. به هر حال شجاع یا نادری در حال حاضر و بنا به تصمیمی که برای آینده فوتبال‌شان گرفتند، از پرسپولیس جدا شدند و تیم جدیدشان را انتخاب کردند. بحث اصلی من این است که پرسپولیس متکی به فرد نیست و حداقل در 4-5 سال اخیر این موضوع برای همه ثابت شده است. به هر صورت هواداران باید این موضوع را بپذیرند و به نظر و تصمیم بازیکن، مربی و حتی مدیران باشگاه احترام بگذارند. مطمئن هستم پرسپولیس آن قدر اقتدار دارد که می‌تواند با نفراتی که در حال حاضر در اختیار دارد هم موفقیت‌های گذشته‌اش را تکرار کند.

تارتار تصریح کرد: مهمترین موضوع این است که تیم انسجام و اتحادش را تحت هیچ شرایطی از دست ندهد. در راه تحقق این موضوع پیشکسوتان بزرگ‌تر و اسطوره‌ها می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند و من هم به عنوان یکی از پیشکسوتان هر کمکی از دستم بربیاید، همه جوره در خدمت هستم.

سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان درباره تعویق بازی‌های لیگ برتر به خاطر کرونا گفت: فکر می‌کنم اگر شرایط اجازه بدهد باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازی‌ها شروع شود تا سرگرمی و دلخوشی که مردم از فوتبال دارند، برای آنها فراهم شود. در حال حاضر تعویق یک هفته‌ای بازی‌ها بیشتر به سود تیم‌هایی بود که در لیگ قهرمانان بازی داشتند و این فرصت می‌تواند به آنها کمک کند تا با استراحت بیشتری خود را برای حضور موفق‌تر در فصل بعد آماده کنند. 4

نظر شما