محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شجاع نباید در این شرایط پرسپولیس را تنها می‌گذاشت/ زمانی رفتم که تیم لطمه نخورد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۶:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۷۱۷۰
شجاع نباید در این شرایط پرسپولیس را تنها می‌گذاشت/ زمانی رفتم که تیم لطمه نخورد
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است با تعامل دو طرفه باید شجاع حداقل تا فینال آسیا در این تیم می‌ماند.

محمد پنجعلی، کاپیتان و سرپرست اسبق پرسپولیس و رئیس آکادمی این باشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط پرسپولیس برای لیگ بیستم عنوان کرد: یک هفته تعویق بازی‌ها اگرچه زمان زیادی نیست اما فرصت خوبی است تا پرسپولیس از سایه اتفاقات اخیر خارج شود و با آرامش و تمرکز بیشتر کار خود را در لیگ بیستم آغاز کند.

کاپیتان پرسپولیس در دهه 60 با اشاره به جدایی 2 مهره این تیم گفت: ما امیدوار بودیم شجاع جدا نشود و اگر می‌خواست برود حداقل این موضوع تا بعد از فینال لیگ قهرمانان به تعویق می‌افتاد. در حال حاضر جدایی خلیل‌زاده و محمد نادری از پرسپولیس اتفاق خوبی برای تیم نیست و من فکر می‌کنم با توجه به تاثیرگذاری‌شان کمبود این بازیکنان در پرسپولیس حس شود.  

مدافع اسبق سرخ‌پوشان در ادامه افزود: به نظرم شجاع زمان خوبی را برای جدایی از پرسپولیس انتخاب نکرد. در سال‌های قبل خیلی از بازیکنان از پرسپولیس جدا شدند و آینده فوتبالی‌شان را در تیم‌های دیگر رقم زدند، حالا که خلیل‌زاده مصمم بود از پرسپولیس برود نباید در فینال این تیم را تنها می‌گذاشت.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی‌اش از جمع سرخ‌پوشان در سال‌های قبل گفت: در سال‌های قبل هم نفرات زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و من هم سال‌ها از چند تیم اماراتی و قطری پیشنهاداتی داشتم اما زمانی از تیم جدا شدم که تیم پرسپولیس لطمه نخورد.

او تاکید کرد: بازیکنی مثل شجاع به هر شکلی بود، باید حفظ می‌شد چراکه او در پرسپولیس مهره اصلی بود و نقش محوری داشت اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و حالا که او رفته باید بقیه بچه‌ها بیشتر زحمت بکشند و با تلاش بیشتر جای خالی‌اش را در ترکیب پرسپولیس به خوبی پر کنند. 3

نظر شما