به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

از پیشکسوتان کشتی هرمزگان تجلیل به عمل آمد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۷۲۷۱
از پیشکسوتان کشتی هرمزگان تجلیل به عمل آمد
با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از پیشکسوتان کشتی هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی استان هرمزگان مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان و عامری سرپرست هیئت کشتی حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در آیین تقدیر از پیشکسوتان کشتی هرمزگان، اظهار داشت: به همه هیأت های ورزشی اعلام‌ نموده ایم که در جهت احترام و عزت به پیشکسوتان رشته مربوطه، مراسمی را برای تجلیل از پیشکوتان خود برگزار نمایند که هیات کشتی استان در این امر پیشقدم بوده است.

او خاطرنشان کرد: رشته ورزشی کشتی یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی است که ریشه در تاریخ و سنت‌های ایران داشته است.

احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید تمام تلاش و سعی ما در کنار نگاه نرم افزاری نگاه سخت افزاری نیز باشد و سرانه فضاهای ورزشی را افزایش دهیم یعنی یکی از مسئولیت و رسالت های سنگین همه ما این است که سرانه ورزشی را ارتقاء دهیم که این وظیفه یک نفر یا اداره کل ورزش و جوانان نیست و همه ما باید در این مسیر کمک کنیم از مجموعه استانداری گرفته تا نمایندگان مردم در مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی که حداقل هر دستگاهی نقشی را در این مسیر داشته باشند .

سرپرست هیات کشتی استان نیز بیان داشت: هیات کشتی استان ۱۰ داور فعال، ۱۹ مربی فعال و بالغ بر ۳۰ پیشکسوت ورزشی دارد که نشان دهنده ریشه دار بودن این رشته ورزشی در استان است.

نظر شما