در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

دلیل اصلی پافشاری سرمربی تیم‌ ملی برای برگزاری هرچه سریع‌تر رقابت‌های لیگ

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۶:۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۷۹۱۱
دلیل اصلی پافشاری سرمربی تیم‌ ملی برای برگزاری هرچه سریع‌تر رقابت‌های لیگ
سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی میز گفت: من به شخصه جزو افرادی بودم که برای برگزاری لیگ پافشاری کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی میز بانوان، درباره پیگیری روند آماده‌سازی تیم برای حضور در مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: ما تا قبل از شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم را به صورت منظم و منسجم پیگیری می‌کردیم اما با آمدن این ویروس و تعویق مسابقات به طبع اردوهای تیم و همه مسابقات داخلی تعطیل شد اما برنامه‌های تمرینی را در این مدت به بازیکنان می‌دادیم و این کنترل از راه مجازی همچنان ادامه دارد.

او اضافه کرد: این شرایط برای همه سخت است اما سعی می‌کنیم تا برگزاری مسابقات جهانی و انتخابی المپیک بازیکنان را هم از نظر آمادگی جسمانی و هم از نظر  روحی آماده نگه داریم. در این مدت تلاش کردیم علاوه بر برنامه امکانات لازم برای تمرین هم در اختیار ملی‌پوشان باش،د در همین راستا ورزشکارانی که میز و یا یا سایر تجهیرات را نداشتند فدراسیون این وسیله تمرینی را برای بازیکنان مهیا کرد. 

سرمربی تیم شهر بابک درباره وضعیت تیمش برای حضور در لیگ برتر گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از اواخر آبان‌ماه رقابت‌های لیگ برگزار خواهد شد. به شخصه جزو افرادی بودم که برای برگزاری لیگ پافشاری کردم و معتقدم در این شرایط تنها لیگ در کنار اردوها می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند و موثر باشد. شهر بابک هم شرایط خوبی دارد تقریبا همان شاکله دو سال پیش خودمان را حفظ کردیم، امیدوارم هرچه سریع‌تر بازی‌ها برگزار شود و هیجان و نشاط هم به تنیس روی میز برگردد.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: اسفند مسابقات جهانی را داریم و در اردیبهشت هم انتخابی المپیک در حقیقت قبل از کرونا همه چیز خوب پیش می‌رفت و ما هم قول صددرصدی برای کسب سهمیه داده بودیم اما الان شرایط متفاوت است هر چند از این هدف دور نشدیم و در تلاشیم دو ملی‌پوش ما ندا شهسواری و صفایی از تمرینات آماده‌سازی عقب نمانند تا به امید خدا بتوانیم نتیجه خوبی را در صورت برگزاری مسابقات کسب کنیم. 4

نظر شما