فریده شجاعی:

در صورت نبود محدودیت کرونایی لیگ بسکتبال بانوان ۱۵ آبان آغاز خواهد شد/ از زمان حضور دکتر ابطحی اقدامات جدید و موثری در صندوق شکل گرفته است

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۸۲۸۸
در صورت نبود محدودیت کرونایی لیگ بسکتبال بانوان ۱۵ آبان آغاز خواهد شد/ از زمان حضور دکتر ابطحی اقدامات جدید و موثری در صندوق شکل گرفته است
نائب رئیس فدراسیون بسکتبال کشور از آغاز لیگ بسکتبال بانوان در 15 آبان خبر داد و تاکید کرد: این تاریخ در حال حاضر قطعی است مگر اینکه از سوی ستاد مقابله با کرونا محدودیت جدیدی اعلام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شجاعی در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: قرار بود لیگ بسکتبال بانوان از اول آبان ماه آغاز شود که به دلیل محدودیت هایی کرونایی به تعویق افتاد. تاریخ جدید شروع مسابقات 15 آبان ماه خواهد بود که با توجه به وضعیت موجود به صورت نیمه متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری لیگ در این شرایط کمی متفاوت و سخت تر خواهد بود، اضافه کرد: تمام تلاش ما در برگزاری لیگ رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای سلامت بازیکنان و پایین آوردن خطر ابتلای احتمالی است. هم اکنون دو سالن برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده که به طور مرتب ضدعفونی خواهند شد. انجام تست کرونا قبل از بازی و قرنطینه شدن بازیکنان بعد از تست از دیگر تمهیدات است. بازی ها بدون تماشاچی برگزار خواهد شد و خوشبختانه تیم ها در خصوص انجام تست ها با توجه به هزینه های بالا همکاری خوبی داشته اند.

شجاعی ادامه داد: به نظر من لیگ بانوان هر سال روند رو به رشدی داشته است. امسال نیز رقابت های جذابی پیش رو خواهیم داشت. بازیکنان قوی تر، تیم ها علاقه مندتر و اسپانسرها راغب تر شده اند. در لیگ امسال بازیکنان ملی در تیم های مختلف پخش شده اند و چند تیم یک دست و خوب داریم به طوریکه نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم ها رده های بالایی را تصاحب خواهند کرد. من به لیگ امسال علیرغم تمام محدودیت ها خوش بین هستم.

وی با بیان اینکه کرونا ویروسی است که ممکن است مدت طولانی با ما باشد اظهار کرد: با توجه به طولانی بودن این دوره نمی توان در خانه نشست و کاری نکرد باید با توجه به حضور این ویروس سبک زندگی را تغییر داد و به فعالیت های خود ادامه داد. تجربه این چند ماه نشان داده است هر چه با ورزش، تغذیه و خواب مناسب بدن سالم تری داشت راحت تر می توان به مبارزه با این ویروس رفت.

شجاعی در ادامه با قدردانی از توجه صندوق به پیشکسوتان گفت: از زمان حضور دکتر ابطحی اقدامات جدید و موثری در صندوق شکل گرفته که باعث خوشحالی است.مراسم هایی که صندوق در دوران پیش از کرونا داشته بسیار مورد توجه بودند و باعث خوشحالی پیشکسوتان بود امیدواریم با رفتن کرونا هر چه زودتر شرایط برای برگزاری دوباره این گردهمایی ها فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز