مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شجاع مهره خوبی بود اما.../ پرسپولیسی‌ها نگران نباشند!

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۸۴۴۸
شجاع مهره خوبی بود اما.../ پرسپولیسی‌ها نگران نباشند!
مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم مدعی و شانس اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ خواهد بود.

مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا پس از حضور در یکی از جلسات تمرینی اخیر این تیم اظهار داشت: شرایط خوبی را در پرسپولیس دیدم و خوشبختانه تیم با روحیه و بدون توجه به حواشی، تمرین و برنامه‌های کاری خود را پیگیری می‌کند. امیدوارم مشکلات موجود مدیریتی هم حل و فصل شود تا تیم با آرامش بیشتری خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیستم آماده کند.

او با اشاره به تلاش‌ها برای رفع مشکلات مدیریتی باشگاه تصریح کرد: پرسپولیس به حمایت بیشتری از وزارت ورزش و جوانان نیاز دارد. این تیم در شرایط فعلی بازی مهمی در فینال لیگ قهرمانان دارد و باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند. امیدوارم متولیان فوتبال به خصوص وزارت ورزش با حمایت‌های خود به این تیم کمک کنند تا قرمزپوشان در فضای آرام و بدون تنش برای قهرمانی در آسیا آماده شوند.

شیری با تاکید بر کادر فنی خوبی که در پرسپولیس حضور دارند، گفت: با مربیان خوبی که در حال حاضر در تیم حضور دارند و با توجه به پتاسیل خوب فردی موجود در پرسپولیس همه امیدوار هستیم که شرایط این تیم روز به روز بهتر شده تا خود را برای فصل مهم و بازی‌های ویژه‌ای که در پیش دارد، آماده کند

مدافع اسبق سرخ‌ها در واکنش به شرایط خط دفاعی پرسپولیس پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده تاکید کرد: تیم پرسپولیس ساختار دفاعی خوب دارد و طی این چند فصل اخیر با توجه به آمار گل‌های دریافتی این تیم نشان داده کار دفاعی متکی به فرد نیست. شجاع مهره خوبی بود اما با وجود سیدجلال، کنعانی و دیگر مدافعان کناری پرسپولیس و هافبک‌های دفاعی و دروازه‌بان خوب این تیم فکر نکنم مشکل خاصی برای ساختار دفاعی ایجاد شود. تجربه بالای سیدجلال که بدون شک در سال‌های اخیر رهبر خط دفاعی بوده و انگیزه و توانایی‌های دیگر بازیکنان فاز دفاعی باعث می‌شود این تیم دغدغه‌ای بابت جدایی شجاع نداشته باشد.

او در پایان گفت: باور دارم که امسال هم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است. پرسپولیس 4 سال متوالی قهرمان لیگ شده و باز هم می‌تواند با قهرمانی دیگری این عنوان را برای پنجمین بار متوالی به دست آورد. البته استقلال و تراکتور هم مدعیان بعدی هستند. به هر حال باید چند هفته از فصل بگذرد تا عیار همه تیم‌ها برای کورس قهرمانی مشخص شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز