هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تازه‌واردهای تیم استقلال به یک شرط موفق خواهند شد/ منتظر شگفتی‌سازی در لیگ بیستم باشید

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۶:۵۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۸۴۵۰
تازه‌واردهای تیم استقلال به یک شرط موفق خواهند شد/ منتظر شگفتی‌سازی در لیگ بیستم باشید
پیشکسوت باشگاه استقلال بر این باور است که محمود فکری و همکارانش می‌توانند در این فصل تیم خوب و موفقی را روانه میدان کنند.

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط حال حاضر استقلال اظهار داشت: با حضور فکری و همکاران استقلالی‌ در کادر فنی این تیم،  شرایط خوبی بر فضای فنی این تیم حکفرما شده و بستر لازم برای حضور پرقدرت در این فصل فوتبالی فراهم شده است. این در حالی است که کادر فنی این توانایی را دارد که از بروز حواشی در تیم جلوگیری کرده و در مجموع فضا را برای موفقیت استقلال فراهم آورند.

شکوری درباره توان فنی بازیکنان حال حاضر برای فصل ویژه‌ای که این تیم در پیش دارد، تصریح کرد: فکر می‌کنم کم و کاستی‌هایی وجود دارد و این هنر مربی و کادر فنی است که از داشته‌های حال حاضر استقلال در جهت موفقیت تیم استفاده کند و بتواند تا زمان آغاز بازی‌ها تیم را با آمادگی کامل برای حضور موفق در لیگ مهیا و از همین توان تیم  قدرتمندی را روانه مسابقات کند.

او در مورد نقل و انتقالات این فصل تیم تا به امروز افزود: با شرایط خاص مدیریتی، فکر می‌کنم شرایط نقل و انتقالات تا به امروز بد نبوده و نسبت به تفکرات کادر فنی یارگیری صورت گرفته و امیدوارم با این شرایط در فصل پیش رو شاهد اتفاقات خوبی برای استقلال باشیم.

مدافع اسبق استقلال، در مورد شرایط خط دفاع این تیم با حضور مهره‌های جدیدی مثل محمدحسین مرادمند، محمد نادری و احمد موسوی، گفت: نکته خوب در خط دفاعی استقلال این است که اکثر نفرات اصلی تیم در این منطقه حفظ شده‌اند و نفرات جدیدی هم که به این تیم پیوسته‌اند، بازیکنان جوان و باتجربه‌ای هستند به شرطی که بتوانند از نظر روحی و روانی خودشان را با شرایط استقلال هماهنگ کنند، می‌توانند روزهای خوب و موفقیت آمیزی را در تیم پشت‌سر بگذارند.

او در مورد پیش‌بینی‌اش از مدعیان این فصل لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: علاوه بر تیم‌هایی که معمولا هر سال جزو مدعیان به شمار می‌آیند، امسال چند تیم دیگر هم هزینه‌های زیادی داشته‌اند و به نظرم بازی‌های امسال لیگ برتر بازی‌های سنگینی برای همه تیم‌ها خواهد بود. من این احتمال را دور از واقعیت نمی‌بینم که تیم‌های کم نام و نشان در لیگ امسال مدعی شده و ممکن است شگفتی‌های زیادی در طول فصل رخ بدهد.

سرمربی جدید چوکا تالش در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: چوکا اواخر دوره آماده‌سازی‌اش را پیگیری می‌کند و قرار است با برگزاری یکی دو بازی دوستانه دیگر آماده آغاز بازی‌ها شویم. امیدوارم که بیماری کرونا مانع آغاز بازی‌ها نشود و بتوانیم فصل را با قدرت آغاز کنیم. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز