از پیشنهاد هنگفت سپاهان تا بندهای دردسرساز؛

ستاره استقلال در برزخ تصمیم‌گیری/ کریمی قید قرارداد نجومی را می‌زند؟

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۸۵۴۵
ستاره استقلال در برزخ تصمیم‌گیری/ کریمی قید قرارداد نجومی را می‌زند؟
باشگاه استقلال که میلیچ و دیاباته را هم حفظ کرد حالا تنها دغدغه‌اش حفظ علی کریمی است تا پس از جذب او، به فکر باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با بازگشت شیخ دیاباته به ایران که در ساعات پایانی شب گذشته اتفاق افتاد، هواداران استقلال بی‌صبرانه منتظر تمدید قرارداد ستاره فصل قبل تیم‌شان هستند. اگرچه باشگاه استقلال تاکنون توانسته قرارداد همه بازیکنان تاثیرگذار خود را تمدید کند اما تا زمانی که علی کریمی هم ماندنی نشود خیال کادر فنی و هواداران این تیم آسوده نخواهد شد. اگرچه محمد دانشگر، مدافع استقلال و دوست صمیمی کریمی دیشب در اینستاگرام خود خبر ماندن کریمی را به صورت تلویحی اعلام کرد اما نزدیکان باشگاه استقلال می‌گویند کریمی هنوز جواب قطعی خود را به باشگاه نداده و بر سر برخی مسائل به توافق نرسیده است. ظاهرا برخی موارد باعث شده کریمی برای تمدید قرارداد با استقلال به توافق قطعی نرسد که در ادامه این گزارش به این موارد اشاره می‌کنیم.

بندهای درخواستی کریمی

باشگاه استقلال که میلیچ و دیاباته را هم حفظ کرد حالا تنها دغدغه‌اش حفظ علی کریمی است تا پس از جذب او، به فکر باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی باشد. کریمی که سودای لژیونر شدن داشت، بعد از اینکه در این کار ناکام ماند، مذاکرات خود را با استقلال آغاز کرد اما اختلافاتی که درباره مفاد قرارداد بین او و باشگاه وجود دارد باعث شده هنوز توافقی به صورت رسمی شکل نگیرد. در حالی که مدیران استقلال اصرار دارند قرارداد با علی کریمی دو ساله باشد اما او و مدیربرنامه‌اش به باشگاه گفته‌اند که قرارداد در صورت تمدید یک‌ساله خواهد بود. از طرف دیگر بند فسخ قرارداد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی هم یکی از خواسته‌های کریمی است که فعلا مورد موافقت استقلال قرار نگرفته چون مدیران این باشگاه نمی‌خواهند اشتباهاتی که مدیریت قبلی مرتکب شد را تکرار کنند.

پیشنهاد دردسرساز سپاهان

علی کریمی که حسابی از شایعه پیشنهاد 20 میلیاردی‌اش به استقلال برای قراردادی دو ساله عصبانی شده بود بعد از اینکه نتوانست راهی برای لژیونر شدن پیدا کند، در نزدیکی توافق با استقلال بود تا اینکه پیشنهاد نجومی از باشگاه سابقش به دستش رسید. کریمی که 2 سال پیش به خاطر مشکل مصدومیت کمر در لیست مازاد باشگاه سپاهان قرار گرفت، طی 2 فصل حضورش در استقلال توانست به سطح اول فوتبال ایران برگردد و نامش را به عنوان یک ستاره بر سر زبان‌ها بیندازد. کریمی سال قبل عملکرد و آمارهای فوق‌العاده‌ای از خودش در استقلال ثبت کرد و حتی در سایت‌های آماری و آنالیزی، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر نوزدهم بود و همین باعث شد دوباره باشگاه قدیمی‌اش یعنی سپاهان به دنبال جذبش باشد. سپاهانی‌ها با مبلغی نجومی به همراه آپشن‌ها و پاداش‌های ویژه به سراغ علی کریمی رفته‌اند و حتی به او پیشنهاد ملک و زمین در بهترین قسمت شهر اصفهان داده‌اند. پیشنهاد نجومی سپاهان باعث شده دست و دل کریمی برای تمدید قرارداد با استقلال بلرزد اما این بازیکن 27 ساله ایذه‌ای به خوبی می‌داند آپشن نام بزرگ استقلال این ارزش را دارد که او درآمد کمتری در لیگ بیستم داشته باشد.

با این وجود و در حالی که فقط 10 روز تا شروع لیگ باقی‌مانده باید منتظر ماند و دید ستاره جوان فوتبال ایران چه تصمیمی می‌گیرد. آیا پیشنهاد نجومی سپاهانی‌ها او را وسوسه می‌کند یا اینکه ترجیح می‌دهد با قراردادی که صفرهای کمتری دارد استقلالی بماند و مثل فصل گذشته روی چمن‌های ورزشگاه آزادی طنازی کند؟ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز