حسین ثوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

روزبهانی به‌ زودی به تمرینات ملحق می‌شود/ تیم جوانان روند آماده‌سازی خوبی را طی کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۹۰۰۷
روزبهانی به‌ زودی به تمرینات ملحق می‌شود/ تیم جوانان روند آماده‌سازی خوبی را طی کرد
رئیس فدراسیون بوکس گفت: احسان روزبهانی به زودی به تمرینات تیم‌ ملی ملحق خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس، درباره آخرین وضعیت احسان روزبهانی پس از ابتلا به کرونا اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت روزبهانی خوب است و همین هفته دو بار با او تلفنی صحبت کردم. احسان روند درمانی‌اش را سپری می‌کند که خوشبختانه این روند نتیجه مثبتی هم داشته و حالا قرار است ظرف 2 روز آینده مجددا تست کرونا بدهد که در صورت منفی بودن تست قطعا در اردوهای تیم ملی حاضر خواهد شد.

او با اشاره به پیگیری تمرینات تیم ملی در جزیره کیش گفت: در حال حاضر تیم ملی بوکس بزرگسالان چهارمین روز از تمرینات آماده‌سازی خود را در کیش سپری می‌کند. قبل از شروع اردو تمامی بوکسورها پیش از اعزام تست pcr دادند که خوشبختانه هیچ‌یک از این 9 بوکسور مبتلا به کرونا نبودند. قرار است پس از پایان اردو نیز مجددا همه بوکسورها تست بدهند.

ثوری در خصوص نحوه تمرینات تیم‌ جوانان توضیح داد: هفته قبل اولین مرحله از اردو تیم جوانان برگزار شد. خوشبختانه این تیم هم روند آماده‌سازی خوبی را تا به امروز طی کرده است. حالا قرار است 15 آبان کادر فنی برنامه جدید خود را به ما ارائه دهد تا تصمیم‌ نهایی را برای دور بعدی اردوها بگیریم. 3/5

نظر شما