صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فکری مربی جوان ولی شجاعی است و انتظار می‌رود تصمیماتش هم اینطور باشد/ قهرمانی برای استقلال دور از ذهن نخواهد بود

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۳:۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۹۰۳۸
فکری مربی جوان ولی شجاعی است و انتظار می‌رود تصمیماتش هم اینطور باشد/ قهرمانی برای استقلال دور از ذهن نخواهد بود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: محمود فکری مربی جوان ولی شجاعی است و انتظار می‌رود تصمیماتش هم اینطور باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صادق ورمزیار، بازیکن و مربی اسبق استقلال، درباره شرایط آبی‌پوشان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: به اعتقاد من در همه این سال‌ها تنها چیزی که به استقلال آسیب زد عدم ثبات مدیریت در این باشگاه بود اما حالا با گزینه‌های جدید که معرفی شده و با تغییری که در کادر فنی شکل گرفته امید می‌رود آبی‌های پایتخت امسال روزهای خوبی را سپری کنند.

او افزود: محمود فکری در این شرایط به نظرم بهترین گزینه بود. سال قبل پازل استقلال کامل نبود، امسال هم تقریبا چند بازیکن جدا شدند اما در کنارش خریدهای خوبی هم داشت. امیدوارم همه این افراد در کنار هم بتوانند به استقلال کمک کنند. الان فکری دستیاران بسیار خوبی را هم انتخاب کرده است. خودِ فکری بازیکن با تعصبی برای استقلال بود و امیدوارم همان تعصب را الان هم داشته باشد که قطعا دارد تا بتواند اتفاق تاریخی را برای تیم رقم بزند. فکری مربی جوان ولی شجاعی است و انتظار می‌رود تصمیماتش هم اینطور باشد.

ورمزیار درباره شانس قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ گفت: قهرمانی برای استقلال کار بسیار سختی است اما باید تلاش کند این امر محقق شود تا انتظارات هواداران هم برآورده شود. رقبا زیاد هستند اما هیچ چیزی غیرممکن نخواهد بود. 3/5

نظر شما