امیر عزیزی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ورزشکاران پدل در آمادگی خوبی بسر می‌برند/ مجموعه شاهین از امکانات مناسبی برخوردار است

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۷:۰۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۹۰۴۱
ورزشکاران پدل در آمادگی خوبی بسر می‌برند/ مجموعه شاهین از امکانات مناسبی برخوردار است
سرپرست کل مسابقات جام ستارگان اسکواش گفت: مسابقات در بخش مقدماتی در دو گروه برگزار خواهد شد که در نهایت از هر گروه 2 تیم و در مجموع 4 تیم به جدول اصلی راه پیدا خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ قرعه‌کشی رقابت‌های پدل جام ستارگان اسکواش با حضور رئیس انجمن پدل، امیر عزیزی‌پور، دبیرکل فدراسیون اسکواش و سرپرست کل مسابقات جام ستارگان، فرهاد تمیز، دبیر انجمن و سرپرست فنی مسابقات و یاور طالبی رئیس کمیته فنی پدل و سردآور مسابقات برگزار شد.

امیر عزیزی‌پور، دبیرکل فدراسیون اسکواش، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص نتایج این قرعه‌کشی گفت: با توجه به اعلام آمادگی 22 تیم شرکت کننده، مسابقات در بخش مقدماتی در دو گروه برگزار خواهد شد که در نهایت از هر گروه 2 تیم و در مجموع چهار تیم به جدول اصلی راه پیدا خواهند کرد.

او درباره زمان قطعی برگزاری مسابقات بیان کرد: با توجه به اعلامیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مسابقات با بازه‌ای بین یک تا دو هفته تاخیر انجام می‌شود و پس از دریافت مجوز در مجموعه ورزشی شاهین مسابقات پدل جام ستارگان به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

عزیزی‌پور در رابطه با سطح کیفی تمرینات و برگزاری مسابقات با شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا توضیح داد: با در نظر گرفتن تاخیر 9 ماهه در برگزاری این مسابقات و دوری اعضای تیم‌ها از فضای مسابقات نتایج این رقابت‌ها قابل تامل خواهد بود، البته باید سطح آمادگی جسمانی بازیکنان را نیز درنظر گرفت.

سرپرست کل مسابقات جام ستارگان پدل درخصوص آمادگی جسمانی و روحی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات عنوان کرد: از آن جایی که رشته پدل همانند رشته‌های دیگر مثل تنیس دارای مجوز برای بازگشایی زمین و انجام تمرینات ورزشی بوده و در جریان تمرینات آنها بوده‌ام، ورزشکاران ما در حال حاضر در آمادگی جسمانی خوبی به سر می‌برند، مسئله بسیار مهمی که وجود دارد این است که بازیکنان ما توانایی شرکت در رقابت‌ها را داشته باشند و در فضای مسابقات قرار بگیرند و از خروجی این‌گونه مسابقات برای مسائل فنی و تیم ملی افراد توانمند و پرقدرتی حضور پیدا کنند.

او افزود: در رابطه با وضعیت روحی بازیکنان باید گفت با توجه به تاخیر در برگزاری مسابقات و شرایط خاص ورزشکاران به‌دلیل فاصله گرفتن از فضای رقابت‌ها ممکن است به‌ صورت جزیی شاهد تضعیف روحیه ورزشکاران باشیم که امیدوارم از این شرایط عبور کنند و در مسابقات حضور درخشان داشته باشند.

عزیزی‌پور درباره سطح کیفیت و امکانات مجموعه ورزشی شاهین برای برگزاری مسابقات گفت: مجموعه ورزشی شاهین به تازگی افتتاح شده و از لحاظ فنی زمین‌هایی که در ایران ایجاد شده مانند باشگاه انقلاب و مجموعه ورزشی شاهین از نظر کیفی در سطح خوبی قرار دارند که امکان برگزاری مسابقات در این فضا وجود خواهد داشت. به عقیده من مجموعه ورزشی شاهین از نظر فضا و مواد اولیه و همچنین به واسطه تجربه قبلی بازیکنان ملی، انتخاب خوبی برای برگزاری و میزبانی مسابقات باشد. 3

نظر شما
پرونده ویژه