تور ملی بندرترکمن؛

فینالیست‌ها مشخص شدند

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۹۳۸۴
مرحله نیمه‌نهایی تور ملی دو ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن با دو دیدار پیگیری و تیم‌های هتل کانیار علی‌آباد و اتو لنت سعید گنبد به دیدار نهایی راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی این مسابقات صبح امروز (چهار‌شنبه) با دو دیدار در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان بندرترکمن پیگیری شد.

در نخستین دیدار این مرحله تیم‌های شرکت تعاونی سبزدشت قلعه (رسول یمرلی – کامبیز کلته) و اتو لنت سعید گنبد (پرویز فرخی – بهنام توکلی) به مصاف یکدیگر رفتند که فرخی و توکلی دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 19 حریف خود را شکست دادند و به دیدار نهایی راه‌یافتند.

در دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی تور ملی دوستاره بندرترکمن، تیم هتل کانیار علی‌آباد موفق به شکست دو بر یک سایپا تهران (علیرضا آقاجانی – جواد فیروزپور) با امتیازهای 22 بر 20، 19 بر 21 و 16 بر 14 شد و به عنوان دومین تیم فینالیست این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافت.

برنامه مرحله نهایی تور ملی دو ستاره بندرترکمن به قرار زیر است:

دیدار رده بندی: ساعت 13 و 45 دقیقه
سایپا تهران – سبزدشت قلعه

دیدار نهایی: ساعت 14 و 30 دقیقه
هتل کانیار علی‌آباد – اتو لنت سعید گنبد

تور ملی دو ستاره بندر ترکمن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و جایزه این مسابقات مبلغ 180 میلیون ریال است که بین تیم‌های اول تا هشتم تقسیم خواهد شد.

گفتنی است، برای نخستین بار است که 31 تیم در مسابقات تور ملی والیبال ساحلی شرکت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز