اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

پایان کابوس برانکو/ نادری یاغی جدید/ تصمیم شجاع خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخت+ تصاویر

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۹۵۰۶
پایان کابوس برانکو/ نادری یاغی جدید/ تصمیم شجاع خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخت+ تصاویر
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: رئال مادرید

در هفته هفتم رقابت‌های لالیگا اسپانیا، دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود رئال خاتمه یافت تا شاگردان زیدان فاتح ال‌کلاسیکو شوند. والورده، راموس(پنالتی) و مودریچ برای رئال و فاتی برای بارسا موفق به گلزنی شدند.

888

ناکام هفته: لیونل مسی

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا روز خوبی را در بازی مقابل رئال مادرید سپری نکرد تا بلوگرانا در خانه از کهکشانی‌ها شکست بخورد. بارسلونا که از 5 بازی خود در لالیگا، تنها 7 امتیاز کسب کرده است، تلاش می‌کند در مسابقات آتی نتایح بهتری را به ارمغان آورد.

photo_2020-10-28_18-22-17

انتقال هفته: محمد نادری

محمد نادری، مدافع فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس به تیم استقلال پیوست تا سروصدای زیادی را به پا کند. نادری که در عضویت باشگاه کورتریک بلژیک است، به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می‌کرد و بازی برای استقلال می‌تواند تجربه و چالش جدیدی در دوران بازیگری او باشد.

93

تصمیم هفته: شجاع خلیل‌زاده

شجاع خلیل‌زاده، بازیکن مازندرانی پرسپولیس، در تصمیمی عجیب و دور از ذهن برای هواداران پرسپولیس، راهی لیگ ستارگان قطر و باشگاه الریان قطر شد تا برای این تیم توپ بزند. بعد از پیوستن ستاره قرمزها به الریان، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی حسابی از خجالت خلیل‌زاده درآمدند!

56

اتفاق هفته: برانکو ایوانکوویچ

مسئولان باشگاه پرسپولیس روز قبل باقی مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کردند تا پرونده سرمربی کروات بالاخره مختومه شود. برانکو در پرسپولیس سال‌های موفقی را سپری کرد و توانست عناوین مختلف قهرمانی را همراه با قرمزپوشان به دست آورد تا جایگاه ویژه‌ای در نزد طرفداران داشته باشد.

photo_۲۰۱۷-۱۱-۲۷_۱۸-۵۰-۲۱

پیشنهاد هفته: لیگ جزیره

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و آرسنال، روز یکشنبه در هفته هفتم لیگ جزیره به مصاف هم می‌روند. این دو تیم تاکنون نتایج قابل قبولی را در لیگ انگلیس کسب نکرده‌اند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند از هر نظر به سود آنها باشد. این بازی از ساعت 20 به وقت ایران و در ورزشگاه اولدترافورد آغاز می‌شود.

800

نظر شما
پرونده ویژه