امروز صورت گرفت؛

ارائه گزارش آزمون آمادگی جسمانی داوران در استانها به کمیته داوران

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۹۸۲۲
ارائه گزارش آزمون آمادگی جسمانی داوران در استانها به کمیته داوران
رئیس دپارتمان داوران از برگزاری جلسه گروه آنالیز داوری مسابقات و نشست اعضای کمیته داوران خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی در این باره عنوان کرد: جلسه گروه آنالیز داوری  روز گذشته  برگزار شد که در این نشست برنامه ریزی برای چگونگی بررسی مسابقات فصل پیش رو و آنالیز عملکرد داوران براساس استانداردهای فیفا مورد بحث و تایید قرار گرفت و گزارش آن به کمیته داوران ارائه شد. همچنین چند بازی باقی مانده از هفته های پایانی مسابقات لیگ فصل گذشته نیز مورد بازبینی و آنالیز قرار گرفت.

رئیس دپارتمان داوران درخصوص برگزاری نشست اعضای کمیته داوران گفت: در این جلسه پس از صحبت های ابتدایی فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران و قدردانی از اعضا جهت قبول مسئولیت و حسن همکاری، درباره نحوه معرفی داوران بین المللی به فیفا بحث و تصمیماتی گرفته شد. همچنین دپارتمان داوری گزارشی درباره نحوه برگزاری آزمون های آمادگی جسمانی داوران در استانها و برگزاری وبینار آموزشی و نتایج آن  به منظور قضاوت در فصل جدید لیگ به  کمیته ارائه کرد.

سهرابی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای کمیته موافقت کردند که دپارتمان با هماهنگی کمیته و زیرکمیته چیدمان بسته به توانایی ها و عملکرد داوران از آنها در لیگ های مختلف استفاده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز