مینا وطن‌پرست در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان را جدی‌ترین رقیب خود برای رسیدن به قهرمانی می‌دانیم/ تیم مشهد بالاترین رقم قراردادها را داشت

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۵:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۹۸۹۶
سپاهان را جدی‌ترین رقیب خود برای رسیدن به قهرمانی می‌دانیم/ تیم مشهد بالاترین رقم قراردادها را داشت
بازیکن تیم هندبال اشتادسازه مشهد گفت: سپاهان را جدی‌ترین رقیب خود برای رسیدن به قهرمانی می‌دانیم، تیم مشهد بالاترین رقم قراردادها را داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مینا وطن‌پرست، بازیکن تیم هندبال اشتادسازه مشهد، درباره سطح کیفی مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: امسال لیگ بسیار متفاوتی را داشتیم ولی جا دارد از فدراسیون هندبال به‌خاطر برنامه‌ریزی درست و میزبانی خوبی که در دور رفت بازی‌ها داشت تشکر کنم. امسال اکثر تیم‌ها جوان بودند و در کنارش بازیکن‌های ملی‌پوش هم در تمامی تیم‌ها پخش شده بودند که باعث جذابیت و ایجاد شرایط برابر برای همه بود. در مجموع دور اول خیلی خوب برگزار شد که امیدوارم دور برگشت نیز به همین روال برگزار شود.

او اضافه کرد: گروهی که ما در آن قرار داریم گروه خوبی است و اکثر تیم‌های آن جدا از سپاهان که تیم با سابقه‌ای است مابقی تجربه کمتری دارند. ولی در کنار تجربه کم‌شان بسیار پر انگیزه و قوی هستند. سپاهان هم که این فصل جدی‌ترین رقیب ما برای کسب قهرمانی است و فکر می‌کنم 4 بازیکن غیر بومی را هم جذب کرده است.

وطن‌پرست در پایان خاطرنشان کرد: امسال هم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. فصل پیش روی سکو بودیم و قرار بود که در جام باشگاه‌های آسیا هم حضور داشته باشیم که با وضعیتی که کرونا به وجود آورد این شانس را از دست دادیم. اشتادسازه تیم خوبی است و مالک آن مهندس حسامی نگاه ویژه‌ای به بخش بانوان دارد که این مایه دلگرمی برای ماست. فکر می‌کنم امسال تیم مشهد بالاترین مبلغ قرارداد را با بازیکنان بست و حتی باعث شد سایر تیم‌ها نیز تا حدودی مبلغ قراردادهایشان را بالا ببرند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز