سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بعید است کسی هدایت استقلال را قبول کند و هدفش قهرمانی نباشد/ پرداخت بدهی شفر و جپاروف قدم رو به جلو برای آبی هاست

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۶:۳۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۹۹۳۱
بعید است کسی هدایت استقلال را قبول کند و هدفش قهرمانی نباشد/ پرداخت بدهی شفر و جپاروف قدم رو به جلو برای آبی هاست
پیشکسوت استقلال گفت: بعید است مربی‌ای هدایت استقلال را قبول کند و هدفش قهرمانی نباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید بیگی، بازیکن اسبق تیم استقلال، درخصوص ارزیابی خود از وضعیت آبی‌پوشان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به نظرم در این شرایط همین که طلب شفر و جپاروف پرداخت شد یک قدم رو به جلو برای استقلال به شمار می‌رود. به هر جهت با این کار الان دیگر پنجره نقل و انتقالات تیم باز است. حضور محمد نادری هم واقعا برای آبی‌ها خوب است و امیدوارم بتوانیم امسال یک تیم یکدست و همدل را شاهد باشیم.

او با اشاره به تغییر کادر فنی استقلال گفت: در این شرایط انتخاب محمود فکری واقعا کار درستی بود. فکری مربی با تجربه‌ای است و در کنار خودش هم از مربیان هر نسلی استفاده خواهد کرد که این کار هم در جای خود می‌تواند برای آبی‌ها موثر واقع شود. البته این موارد به تنهایی نمی‌تواند هواداران را راضی نگه دارد. هنوز بحث بدهی برخی بازیکنان مطرح است که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر به این موضوعات هم رسیدگی شود تا بازیکنان با آرامش خاطر در لیگ شرکت کنند.

بیگی در مورد اولین بازی استقلال با مس رفسنجان و شانس قهرمانی آبی‌ها در لیگ بیستم توضیح داد: مس تیم بسیار خوبی است و امسال با قدرت از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده است. مربی بسیار قابلی دارد و آنطور که اطلاع دارم حدود چهار سال است شاکله تیم‌شان به همین شکل است. این هماهنگی قطعا یک برگ برنده برای هر تیمی محسوب می‌شود بنابرایم نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. فکری آن‌طور که من شنیدم برنامه سه ساله به باشگاه ارائه داده که قطعا در این برنامه کسب قهرمانی هم لحاظ شده است. بعید است مربی‌ای هدایت استقلال را قبول کند و هدفش قهرمانی نباشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز