محمدرضا مهدوی:

انتخاب سمیعی و حضور شکوری درست بود/ پرسپولیس به همدلی نیاز دارد

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۰۲۳۰
انتخاب سمیعی و حضور شکوری درست بود/ پرسپولیس به همدلی نیاز دارد
مدافع ملی‌پوش سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا نیاز به همدلی و حمایت همه هواداران و پیشکسوتان باشگاه دارد و باید همگی از گزینه انتخابی هیات مدیره حمایت کنیم تا تیم بتواند خواسته هواداران را برآورده کند‌

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم پرسپولیس درخصوص انتخاب محمدجعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل سرخپوشان گفت: انتخاب آقای سمیعی و اضافه شدن ابراهیم شکوری به باشگاه پرسپولیس، انتخاب‌های درستی بود که صورت گرفت و می‌توان این موضوع را به فال نیک گرفت.

او افزود: پرسپولیس در موقعیت حساسی قرار دارد و در دو سال گذشته برای دومین بار توانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. هواداران شک نکنند که این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد و به زودی جشن قهرمانی برگزار می‌شود.

مدافع ملی‌پوش سابق پرسپولیس با تاکید بر همدلی و هم‌افزایی برای موفقیت سرخپوشان پایتخت خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که در هر تیمی اگر اتحاد و همدلی وجود داشته باشد موفقیت به دست می‌آید.

او افزود : پرسپولیس برای قهرمانی آسیا نیاز به همدلی و حمایت همه هواداران و پیشکسوتان باشگاه دارد و باید همگی از گزینه انتخابی هیات مدیره حمایت کنیم تا تیم بتواند خواسته هواداران را برآورده کند‌.

 

 

نظر شما