نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سمیعی باهوش عمل کرد/ با شکوری نیمی از مشکلات حل می‌شود/ ای‌کاش شجاع صبوری می‌کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۷:۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۰۲۷۲
سمیعی باهوش عمل کرد/ با شکوری نیمی از مشکلات حل می‌شود/ ای‌کاش شجاع صبوری می‌کرد
بازیکن اسبق پرسپولیس و مربی نونهالان این تیم می‌گوید امیدوار است که با مدیریت جدید مشکلات سرخپوشان حل شود.

نبی‌الله باقری‌ها، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در خصوص ریز و درشت سرخ‌پوشان و همچنین شرایط تیم‌های پایه این تیم صحبت‌هایی با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا انجام داد.

آقای سمیعی باهوش عمل کرد

راستش را بخواهید من شناختی از آقای سمیعی ندارم ولی خوبی‌اش این است که ابراهیم شکوری را در کنار خودش آورده و همین موضوع نشان می‌دهد آدم باهوشی است. شکوری بازیکن پرسپولیس و هم دوره خود ما بوده و قطعاً اگر دستش را باز بگذارند می‌تواند کمک کند. به نظر من سمیعی تصمیم فوق‌العاده‌ای گرفت که یک ورزشی را کنار خود آورد.

کاش شجاع صبوری می‌کرد

من با شجاع خلیل‌زاده در مس هم باشگاهی بودم. هر بازیکنی حق دارد در مورد تیم آینده تصمیم بگیرد ولی ما ایرانی‌ها هیچ‌وقت حرفه‌ای عمل نمی‌کنیم. شجاع می‌توانست خیلی بهتر جدا شود. در زمانی‌که مدیریت باشگاه بلاتکلیف بود و سر فشاری که برانکو برای طلبش می‌آورد و پنجره بسته شده بود شجاع تصمیم گرفت برود. او می‌توانست کمی صبورتر باشد، از طرفی نمی‌توان خلیل‌زاده را مقصر دانست زیرا مدیریت باید به فکر تمدید قرارداد با بازیکنانی که زمزمه رفتن‌شان شنیده می‌شد، می‌افتاد.

چه کسی دیده مربی خودش زمین بگیرد؟

من مربی نونهالان پرسپولیس هستم و در حالی که همه تیم‌ها 4 ماه پیش تیم خود را بستند ولی من به هزینه خودم زمین گرفتم تا بتوانم از  4 نفر بچه تست بگیرم! تو کرج زمین گرفتم که پرسپولیس بتواند در رده نونهالان 16 بازیکن قابل داشته باشد. 3 بار با آقای رسول‌پناه جلسه گذاشتیم ولی فقط حرف شنیدیم. دریافتی من از پارسال تا الان 600 هزار تومان بوده که آن هم بعد از برد مقابل استقلال به عنوان پاداش به من دادند. چه کسی دیده یک مربی خودش زمین بگیرد؟ البته الان درفشی‌فر را به ما دادند اما این در حالی است که ما تمام بازیکنان رده بالا را از دست دادیم و به تیم‌های دیگر رفتند. تا زمانی که فوتبال ما خصوصی شود از این دست مشکلات داریم. بی‌نظمی‌ها و آشفتگی‌ها در حالی است که پرسپولیس به فینال آسیا رفته است.

با ابراهیم شکوری نیمی از مشکلات حل شده

ما استعدادهایی در ایران داریم که تیم‌های اروپایی ندارند. ما پارسال بازیکنی داشتیم که رفت و برگشت به استقلال گل زد اما امسال  ندارد و آینده این بازیکن دو سال دیگر چه می‌خواهد بشود؟ آنقدر درد وجود دارد که نمی‌دانم از کدام یکی از آنها صحبت کنم. در پایه‌ها کار می‌کنم و به عنوان مربی نمی‌دانم از کدام مشکل صحبت کنم؟ بازیکنان ما نه زمین دارند نه غذا و نه چیز دیگری می‌خواهند. ولی همین که دل‌شان گرم باشد کافی است. روی آقای سمیعی شناخت ندارم ولی شکوری از دوستان من بوده و مطمئنم اگر بخواهند مثل آب خوردن مشکلات را حل می‌کنند. همین که شکوری خودش یک ورزشی است نیمی از مشکلات حل شده و امیدوارم اتفاقات بسیار خوبی در ادامه راه برای تیم بزرگ پرسپولیس بیفتد. 3/5

نظر شما