رحمان رئوفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تبعیض فدراسیون در حمایت از تیم‌ها بازیکنان را دلزده کرده است/ امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌تری داشته باشند

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۵۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۰۲۸۴
تبعیض فدراسیون در حمایت از تیم‌ها بازیکنان را دلزده کرده است/ امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌تری داشته باشند
عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: تبعیض فدراسیون در حمایت از تیم‌ها بازیکنان را دلزده کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحمان رئوفی، عضو تیم‌ ملی والیبال ساحلی کشور، درباره سطح کیفی مسابقات تور ملی دو ستاره والیبال ساحلی بندر ترکمن اظهار کرد: پس از مدت‌ها تعطیلی به نظرم مسابقه‌ای خوبی برگزار شد. در این رقابت 31 تیم حضور داشتند و چون فدراسیون اعلام کرده بود که این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم‌ ملی را نیز خواهد داشت، تیم‌ها همگی با انگیزه شرکت کرده بودند. خوشبختانه من و هم تیمی‌ام میرزاعلی موفق شدیم مقام نخست را کسب کنیم.

او با اشاره به بحران کرونا در برگزاری مسابقات گفت: شیوع کرونا جامعه ورزش را دچار بحران اساسی کرده اما خوشبختانه چون والیبال ساحلی در یک فضای باز برگزار می‌شود این بحران و محدودیت‌ها در این رشته کمرنگ‌تر است. البته فدراسیون برای ما هم پروتکل‌هایی را تعریف و تعیین کرده بود و همه تیم‌ها قبل از حضور در مسابقات تست کرونا را داده بودند بنابراین جای نگرانی وجود نداشت و همانطور که گفتم مسابقه با کیفیتی را شاهد بودیم و با اینکه حضور تماشاگران ممنوع بود اما مسابقات تماشاگرپسندی را برگزار کردیم و واقعا جای خالی تماشاگران به خوبی احساس می‌شد.

رئوفی درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک در والیبال ساحلی توضیح داد: دوره گذشته ما تا آخرین مرحله انتخابی المپیک پیش رفتیم اما متاسفانه نتیجه را به قطر واگذار کردیم و از حضور در المپیک جا ماندیم اما این دوره کمی شرایط برای تیم ما بهتر است فعلا تا فینال بالا آمدیم و تیم قطر هم قرار است به صورت مستقیم به المپیک برود، بنابراین این دوره شانس بیشتری داریم اما فعلا به دلیل کرونا تاریخ برگزاری مسابقات گزینشی مشخص نیست.

عضو تیم‌ ملی والیبال ساحلی با گلایه از کم توجهی فدراسیون به این رشته گفت: والیبال ساحلی رشته جذاب و پرطرفداری است و همانطور که می‌بینیم کشورهای همسایه ما تا چه اندازه برای این رشته هزینه می‌کنند و سرمایه‌گذاری می‌کنند. اما در کشور ما برعکس است طوری که الان همه دلزده شدیم و اکثر بازیکنان کم کم به والیبال سالنی روی می‌آورند. برای مسابقات دو ستاره‌ای که در بندر ترکمن برگزار شد تیم‌ها هر کدام یک میلیون ورودی پرداخت کردند ولی جایزه آن پنج میلیون بود که آن‌هم باید بین دو بازیکن تقسیم شود این وضعیت واقعا عادلانه نیست. امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه‌تری نسبت به والیبال ساحلی داشته باشد. 3/5

نظر شما