سیدپیمان حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هر کسی با سلیقه خودش تصمیم می‌گیرد/ برنامه‌ریزی درستی برای برگزاری بازی‌ها وجود ندارد/ منتظر اعلام نفرات تیم ملی هستم

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۰۳۵۲
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با تاکید بر این‌که هر کسی با سلیقه خودش تصمیم می‌گیرد، گفت: برنامه ریزی درستی برای برگزاری بازی‌ها وجود ندارد.

سیدپیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط فوتبال ساحلی گفت: بعد از شیوع کرونا فقط لیگ برتر برگزار شد. من هم برای تیم نوشهر بازی کردم. من در لیگ ترکیه بودم اما در بازگشت به ایران برای تیم موج‌سواران نوشهر بازی کردم که به فینال رسیدیم  اما در این مرحله انصراف دادیم زیرا قرار بود مسابقات را در شهر بی‌طرف برگزار کنند اما ناگهان تصمیم گرفتند بازی‌ها در شهر بوشهر برگزار شود.

او در خصوص اردوی تیم ملی ادامه داد: اسفندماه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا و در کشور تایلند برگزار می‌شود و مهرماه المپیک ورزش‌های ساحلی در چین برگزار خواهد شد. اردوی تیم ملی لغو شده و قرار است چند ماه دیگر اردوها برگزار می‌شود.

این بازیکن در خصوص شرایط کرونا و کنسلی اردوها عنوان کرد: اتفاقات عجیب و غریب زیادی می‌افتد و با این شرایط بهتر است اردوها برگزار نشود. از یک طرف لیگ را برگزار می‌کنند و شنیده می‌شود خیلی‌ها ویروس کرونا گرفتند از سوی دیگر بازی‌ها را در شهر بی‌طرف برگزار نمی‌کنند. تصمیم‌گیری‌ها به جا نیست و بلاتکلیفی به وجود آمده و هرکسی با سلیقه خودش تصمیم می‌گیرد.

حسینی در خصوص شرایط خودش گفت: برای آنالیا اسپرت بازی می‌کنم اما طبق قوانین فوتبال ساحلی می‌توانم در صورت عدم تداخل مسابقات، برای تیم موج‌سواران نوشهر هم بازی کنم. در مورد تیم ملی هم باید بگویم منتظر برگزاری اردوها هستیم و باید ببینیم طبق نظر کادر فنی چه کسانی به تیم ملی دعوت می‌شوند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز