بین پیشکسوتان چند دستگی نیست؛

شکوری: خوشحالم در جمع خانواده پرسپولیس هستم/ باید قراردادها را رصد کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۰۵۲۷
شکوری: خوشحالم در جمع خانواده پرسپولیس هستم/ باید قراردادها را رصد کنیم
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: باید قراردادها را رصد کنیم و ببینیم موضوع رادو چیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم شکوری در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابش به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم در جمع خانواده پرسپولیس هستم. امیدوارم با همدلی، اتحاد و همبستگی موفقیت‌های زیادی را رقم بزنیم. این امکان پذیر نیست مگر اینکه هواداران، کادر فنی بسیار خوب تیم، بازیکنان خوب که 4 دوره قهرمان شده‌ و اتفاق بزرگ رقم زده‌اند و مدیریت باشگاه همدل باشند.

او افزود: همان طور که مدیرعامل گفت کمتر از 50 روز تا فینال آسیا زمان داریم و امیدوارم همه کمک کنند و همدل شوند در این مدت کم آرامش را به تیم برگردانیم. اینکه تیم آرامش داشته باشد مهمترین نکته است چون از نظر فنی تیم دارای توانایی‌های بالاست که هر تیم در آسیا آرزوی این نفرات و هواداران آن را دارد.

معاون اجرایی پرسپولیس درباره مشکلات تیم، گفت: از روزی که مسئولیت گرفتم به رصد کردن مشکلات پرداختم. البته از قبل تقریبا با مشکلات آشنا بودم. امیدوارم در چند روز آینده بیشتر است موضوع را رصد کنیم. از روز گذشته هم این کارها صورت گرفته و امیدوارم مشکلات را پشت سر بگذاریم. این اتفاق قطعا شدنی است چون ما پشتوانه 40 میلیونی هواداری داریم که در این مسیر به ما کمک می‌کند.

شکوری درباره نامه رادوشوویچ و فسخ قرارداد، تصریح کرد: ما باید اول قراردادها را ببینیم که شرایط چگونه است. ما با هیچ مربی و بازیکنی به مشکل نخواهیم خورد. چون من بازیکن بودم و مشکلات بازیکنان را می‌دانم. اصلا نگرانی وجود ندارد. سعی کردیم با رادو هم صحبت کنیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاص و بزرگی باشد. فقط باید بررسی کنیم و ببینیم درخواست او چیست و چه مطالباتی دارد.

او همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره چند دستگی در بین پیشکسوتان وجود دارد، گفت: نه این طور نیست. وقتی من می‌گویم هوادار قطعا پیشکسوتان را هم شامل می‌شود. همه آنها که برای تیم بازی کرده‌اند قلبشان با تیم است و اگر صحبتی می‌کنند هدفشان کمک به تیم است. من اول همه را به همدلی دعوت می‌کنم. این زمان، زمان طلایی برای ماست و این خواسته هواداران است. در این فاصله 50 روز همه کمک کنند تیم در آرامش باشد و هر کاری می‌تواند انجام دهد تا بازیکنان و کادر روی تک بازی تمرکز کنند تا با توانایی که دارند بتوانیم موفق شوند.

معاون پرسپولیس درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، حضور شریفی و برنامه برای تقویت تیم، گفت: مسائل فنی با کار مربوط است و گل‌محمدی در این خصوص تصمیم می‌گیرد. ما باید فضا را رصد کنیم و امروز مستقر شویم ببینیم چه می‌شود.

شکوری همچنین درباره ادامه همکاری محمد انصاری، عنوان کرد: بحث فنی با کادر فنی است و هرچه تشخیص دهند همان می‌شود.

نظر شما