احمد کعبیان‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با مدیریت جدید به کسب سهمیه فکر می‌کنیم/ در تلاش هستیم پیکان به جایگاه واقعی خود برسد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۸:۳۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۰۸۱۴
با مدیریت جدید به کسب سهمیه فکر می‌کنیم/ در تلاش هستیم پیکان به جایگاه واقعی خود برسد
مربی تیم پیکان تهران گفت: با مدیریت جدید، تلاش خود را برای کسب سهمیه و ارتقا هر چه بیشتر تیم به کار خواهیم گرفت اما باید به این مسئله توجه داشت با سختی‌هایی که در فوتبال وجود دارد نسبت به باقی تیم‌ها چه نتیجه‌ای را رقم خواهیم زد.

احمد کعبیان‌پور، مربی تیم فوتبال پیکان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با آخرین وضعیت پیکان و بازی‌های تدارکاتی گفت: پیکان نیز همانند سایر تیم‌ها در حال انجام بازی‌های تدارکاتی است تا از این طریق به هماهنگی لازم برسد و در مسابقات شکل بهتری از خود ارائه دهد.

او درخصوص نتیجه بازی پیکان با مس رفسنجان توضیح داد: لذت فوتبال به قابل پیش‌بینی نبودن آن است. البته نحوه داوری این بازی به سود تیم مقابل تمام شد اما در مجموع به شکل واقعی تیم نزدیک خواهیم شد تا بتوانیم در رقابت‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم.

کعبیان‌پور درباره بازی با صنعت‌نفت آبادان در هفته اول بیان کرد: تیم بسیار خوب و با سابقه صنعت‌نفت آبادان با سرمربیگری سیروس پورموسوی دارای بازیکنان تکنیکی است. ما امیدواریم در این رقابت عملکرد رضایت‌بخشی را رقم بزنیم.

مربی تیم پیکان درخصوص برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران عنوان کرد: شیرینی رقابت‌ها به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌هاست و این عدم حضور تماشاگران موجب پائین آمدن سطح کیفیت بازی‌ها می‌شود.

بازیکن پیشین تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در رابطه با عملکرد ضعیف تیم پیکان در سال گذشته یادآور شد: در سال جاری با مدیریت جدید تصمیم داریم به اهداف بلند مدت تیم برسیم. تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه می‌کنیم اما باید دید تلاش تیم پیکان با توجه با پستی و بلندی‌هایی که در فوتبال وجود دارد نسبت به سایر تیم‌ها چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند.

کعبیان‌پور درباره جدایی سعید واسعی از پیکان و قرارداد او با تراکتور گفت: در مورد این موضوع اطلاعی ندارم و باید از سرپرست و مدیریت تیم این مسئله را پیگیری کرد. تیم پیکان با عدم حضور دو بازیکن خود (واسعی و مقانلو) اقدام به جذب بازیکن کرده که امیدواریم بازیکنان تازه وارد بتوانند در کمترین زمان با تیم هماهنگ شوند.

او در رابطه با قانون عدم ورود مربی و بازیکن خارجی تاکید کرد: از جهاتی درباره این موضوع هم موافق و هم مخالف هستم. وقتی ما بازیکنان خارجی را به فوتبال وارد می‌کنیم که از نظر کیفیت در پائین‌ترین سطح قرار دارند و خواهان حقوق و مزایای بالا هستند برای فوتبال ما نه تنها مفید نیست بلکه ضربه‌ای جبران ناپذیر به بدنه فوتبال ایران وارد می‌کند اما اگر بازیکنانی با عملکرد خوب و قوی همانند شیخ دیاباته و گادوین منشا ورود پیدا کنند این همکاری باعث کسب تجربه و یادگیری و لذت بردن ورزشکاران ایرانی می‌شود.

کعبیان‌پور درباره موافقت و یا عدم موافقت با به کارگیری دستگاه ویدیوچک افزود: دستگاه ویدیو چک قسمتی از روند داوری است و با توجه به هزینه بالا این دستگاه و شرایط کنونی قادر به تهیه آن نیستیم اما اگر زمینه تهیه و استفاده از آن فراهم شود اتفاقی فوق‌العاده است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز