سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت دارم/ باید از سرمایه بزرگ پرسپولیس استفاده شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۰۸۸۴
برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت دارم/ باید از سرمایه بزرگ پرسپولیس استفاده شود
مهاجم مازندرانی سال‌های گذشته پرسپولیس در خصوص انتخابات جدید مدیریتی در باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

سهراب انتظاری، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس اظهار داشت: شناختی از ایشان ندارم ولی امیدوارم که حضور این مدیر و همکارانش در نهایت اتفاقات خوب و مثبتی را برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بزند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس درحال حاضر  شرایط حساس و مهمی را در پیش دارد و برای رسیدن به هدف بزرگ خود احتیاج به آرامش دارد واین آرامش در سایه مدیریت خوب رقم خواهد خورد. در چنین شرایطی پرسپولیس احتیاج به این دارد که بحران‌های گذشته‌اش کنترل شود تا بازیکنان با تمرکز و مربیان اطمینان خاطر برای مهمترین بازی فصل آماده شوند.

مهاجم سال‌های گذشته سرخ‌پوشان در خصوص انتخاب ابراهیم شکوری گفت: شکوری از جنس فوتبال و از خانواده پرسپولیس است. او خودش در پرسپولیس بازی کرده و مشکلات و معضلات تیم و باشگاه را می‌شناسد این موضوع می‌تواند اتفاق خوبی باشگاه و مدیریت جدید باشد.

او ادامه داد: پرسپولیس بزرگانی مثل علی پروین، محمود خوردبین، حسین کلانی، حمید جاسمیان و.... دارد و مدیریت جدید می‌تواند از این نام‌ها و سرمایه‌ها بهترین بهره را ببرد. حیف است که این سرمایه‌ها به هدر برود و این چهره‌ها به جای کمک به پرسپولیس در خانه بمانند.

انتظاری با اشاره به حمایت هواداران و پیشکسوتان تاکید کرد: پرسپولیس بهترین هواداران آسیا را دارد که همیشه از تیم و باشگاه حمایت کرده‌اند. مدیریت جدید باید خیال آنها را از رقم خوردن اتفاقات خوب راحت کند و به آنها انرژی مثبت بدهد؛ هواداران در تمامی برهه‌ها نشان داده‌اند حامی همیشگی پرسپولیس هستند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان گفت: فینال حساسی در پیش است که می‌تواند نام پرسپولیس را بیش از پیش در تاریخ ثبت کند. در این شرایط جای گله‌گذاری نیست. در حال حاضر نیمه پر لیوان را می‌بینیم و با به دید مثبت به انتخابات اخیر نگاه می‌کنیم. امیدوارم همه پیشکسوتان حامی تیم و مدیر جدید بوده و دست به دست هم به دنبال تحقق هدف مشترک‌مان باشند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز