فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حضور شکوری در پرسپولیس نقطه روشنی است/ باید به عقیده گل‌محمدی احترام گذاشت

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۰۸۸۸
حضور شکوری در پرسپولیس نقطه روشنی است/ باید به عقیده گل‌محمدی احترام گذاشت
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس اعتقاد دارد برای سنجش عملکرد مدیریت جدید این باشگاه باید زمان بگذرد تا همه چیز ثابت شود.

فرزاد آشوبی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در خصوص مدیرعاملی جعفر سمیعی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: من فکر می‌کنم باید صبر کنیم تا به یک جمع‌بندی در مورد مدیرعامل برسیم. همه اینها نیازمند گذشته زمان است و خیلی سخت است که الان نظر داد.

او در خصوص انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: حضور شکوری در پرسپولیس نقطه روشنی است او با فوتبال آشنا است و به واسطه مسوولیتی که در فدراسیون فوتبال داشته با قالب مدیریتی آشنا است و باید این موضوع را به فال نیک گرفت، شکوری یک جوان تحصیل کرده و آشنا به  فوتبال است.

بازیکن سابق سرخ‌ها در خصوص تغییرات متعدد مدیریت در فوتبال ما به خصوص در پرسپولیس عنوان کرد: من فکر می‌کنم عمر مدیریت کمتر از 6 ماه شده و این قضیه از آنجا نشأت می‌گیرد که اداره تیم‌های استقلال و پرسپولیس دولتی انجام می‌شود و قطعاً در این قضیه روابط نقش پررنگ‌تری نسبت به ضوابط دارند و همه مشکلات حاصل همین شکل مدیریت است.

این مربی فوتبال در خصوص جدایی محمد انصاری و شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: این قضیه قطعا اتفاق خوبی نخواهد بود. انصاری در چند سال گذشته نقش پررنگی در موفقیت‌های بی‌نظیر پرسپولیس داشته و شجاع هم از آن طرف لژیونر شد و شرایط مالی بهتری به او پیشنهاد شده است. در خصوص انصاری باید بگویم واقعا متوجه نمی‌شوم چرا اسمش نباید در لیست باشد به‌رغم اینکه قرارداد داشت. او شخصیت اجتماعی و فنی بسیار خوبی داشت و جزو کم نوسان‌ترین‌های پرسپولیس بود و جدایی‌اش علامت سوال بزرگی است. البته باید به عقیده گل‌محمدی احترام گذاشت اما پیدا کردن جواب برای این سوال سخت خواهد بود.

آشوبی که خودش سابقه بازی در دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد در خصوص انتقال محمد نادری از پرسپولیس به استقلال و اینکه آیا او هم در زمان خودش مورد انتقاد هواداران واقع شد یا خیر؟ افزود: محمد نادری بازیکن باشگاه بلژیکی بود و شرایطش متفاوت است زیرا اختیار تام نداشت و قطعاً در این زمینه باشگاه بلژیکی منافع  خودش را در نظر می‌گیرد. برای همین من نمی‌توانم خیلی روی این قضیه تمرکز کنم، با اینکه بازی نادری را خیلی دوست دارم. شاید انتقال او به استقلال را از دید هواداری بتوان خرده گرفت اما باید این را بدانیم که او خودش تصمیم‌گیرنده نبود و باشگاه بلژیکی باید با یکی از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به توافق برسد. من هم بازیکن پرسپولیس بودم و بعد به استقلال رفتم اما به ندرت برایم حاشیه به وجود آمد. حاشیه جایی برای فوتبال بازی کردن نمی‌گذارد و فوتبالیست باید روی کار خودش متمرکز باشد. 3/5

نظر شما