ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدواریم مدیرعامل جدید سرخ‌پوشان با فساد مبارزه کند/ شکوری یک گام پرسپولیس را به هدف‌هایش نزدیک می‌کند

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۱۰۳۷
امیدواریم مدیرعامل جدید سرخ‌پوشان با فساد مبارزه کند/ شکوری یک گام پرسپولیس را به هدف‌هایش نزدیک می‌کند
پیشکسوت پرسپولیس از سایر پیشکسوتان می‌خواهد که به صورت یکدل حامی این باشگاه باشند تا این تیم بتواند به روزهای خوبش بازگردد.

ناصر محمدخانی، بازیکن و ستاره سال‌های قبل پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخ‌پوشان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پیشکسوتان اگر می‌بینند مدیری دلسوز برای کمک به تیم آمده باید از او حمایت کنند و امیدواریم مدیرعامل جدید بتواند مشکلات تیم که در این چند وقت اخیر همه را اذیت کرده حل کند. ما برای جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید، آرزوی موفقیت داریم. او قطعا اهداف و برنامه‌هایی دارد که برای انجام آن ها مدیریت را قبول کرده است. امیدواریم به اهدافش برسد تا روزهای خوبی را برای باشگاه پرسپولیس رقم بزند.

او در این‌باره ادامه داد: امیدواریم برنامه‌هایی که به خوبی به سرانجام نرسیده را آقای سمیعی اجرایی کند. پییشکسوتان پرسپولیس باید به خوبی از باشگاه حمایت کنند و پشت بازیکنان و هواداران باشند. اگر این‌طور باشد و آن‌ها حامی تیم باشند پرسپولیس می‌تواند به روزهای خوبش برگردد و اگر همدلی بین پیشکسوتان نباشد مطمئن باشید ضربه‌اش را تیم می‌خورد. خوشحال هستیم که مدیرعامل برنامه‌هایی برای مبارزه با فساد دارد. فساد در فوتبال رخنه کرده و چه بسا اگر با آن مبارزه نشود در آینده شاهد فساد بیشتری خواهیم بود. امیدواریم شاهد موفقیت تیم بزرگ پرسپولیس باشم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: پرسپولیس روزهای حساسی را پشت‌سر گذاشته و روزهای حساسی را هم پیش‌رو دارد و باید آرامش به تیم تزریق شود تا آنها بتوانند بازی‌های لیگ و فینال آسیا را به خوبی سپری کنند. باشگاه روی تمرکز بازیکنان و مسائل مالی آنها کار کند تا خیال آنها راحت شود و بتوانند به مسائل فنی برسند.

محمدخانی درباره حضور ابراهیم شکوری در باشگاه به عنوان مدیر اجرایی گفت: شکوری از جنس فوتبال است. او نماینده پیشکسوتان در راس باشگاه است و ریز و درشت باشگاه را می‌داند. او قبلا بازیکن بوده و بازیکنان را به خوبی درک می‌کند. شکوری رزومه و کارنامه خوبی در زمان پستش در فدراسیون دارد. او می‌تواند نقش موثری داشته باشد و مدیریت باشگاه را یک گام به هدف‌هایش نزدیک کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز