نسرین فدایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تعصب و غیرت بازیکن‌های جوان‌ از ملی‌پوشان بیشتر است/ انتظارات باید در حد امکانات تیم باشد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۶:۲۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۱۴۴۷
تعصب و غیرت بازیکن‌های جوان‌ از ملی‌پوشان بیشتر است/ انتظارات باید در حد امکانات تیم باشد
سرمربی تیم مولتی کافه مشهد گفت: تعصب و غیرت بازیکنان جوان‌ از ملی‌پوشان بیشتر است، انتظارات باید در حد امکانات تیم باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نسرین فدایی، سرمربی تیم بسکتبال مولتی کافه مشهد، درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در سوپرلیگ بانوان اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم‌ برای شرکت در مسابقات خیلی خوب است، بازیکنان با انگیزه هستند، تمرینات‌مان در دو نوبت برگزار می‌شود اما بلاتکلیفی فدراسیون آسیب زیادی به تیم‌ها زده است. باید گروه A مسابقات امروز تست pcr را انجام می‌دادند تا به قرنطینه بروند ولی فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده است. قطعا تیم‌ها برنامه تمرینی خود را بر اساس تاریخ شروع مسابقات پیگیری می‌کنند و همین بلاتکلیفی فدراسیون باعث بلاتکلیفی باشگاه‌ها شده است.

او با اشاره به مهمترین رقبایش در سوپرلیگ توضیح داد: ما در گروه B مسابقات هستیم و در این گروه اصلی‌ترین رقبا تیم‌های نفت آبادان و شورا و شهرداری قزوین هستند. البته هیچ تیمی را دست نمی‌گیریم ولی یقین دارم مقابل این دو تیم علاوه بر جذابیت بازی کار آسانی هم نخواهیم داشت.

فدایی در پایان در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: به نظرم با توجه به شاکله تیم‌ها امسال نامی نو گام خوبی را برای کسب قهرمانی برداشته ولی در کل وقتی تیمی در سوپرلیگ است یعنی برای کسب سکو تلاش می‌کند. همین هدف را دنبال خواهیم کرد، فقط با این تفاوت که رقبای ما اکثر تیم‌شان را با ملی‌پوشان بستند و ما با جوانان که به اعتقادم غیرت و تعصب بازیکن‌های جوان هم بیشتر از ملی‌پوشان است چون به دنبال معرفی خودشان هستند، البته که انتظارات هم باید به اندازه امکانات باشد. 3

نظر شما