جهانبخش شیبانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باشگاه امسال توقعی از ما برای قهرمانی ندارد/ جدایی ملی‌پوشان به تیم آسیب زد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۵:۵۶:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۱۴۴۹
باشگاه امسال توقعی از ما برای قهرمانی ندارد/ جدایی ملی‌پوشان به تیم آسیب زد
بازیکن ذوب‌آهن گفت: باشگاه امسال توقعی از ما برای قهرمانی ندارد و جدایی ملی‌پوشان به تیم آسیب زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جهانبخش شیبانی، عضو تیم هندبال ذوب‌آهن، درباره سطح کیفی دور رفت مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: سطح مسابقات از نظر کیفی واقعا خوب بود، چون تیم‌ها به خاطر شیوع کرونا مدت زیادی تعطیل بودند و تمرین نداشتند و از طرفی هم فرصتی که برای آماده‌سازی تا حضور در لیگ را داشتند بسیار کوتاه بود ولی با این حال بازی‌های خوبی را انجام دادند‌.

او در خصوص رضایت خود از میزبانی تهران در دور رفت مسابقات گفت: شیوه متمرکز به هر حال روش جدیدی بود اما فدراسیون خیلی خوب از پس این کار بر آمد. تیم‌ها همه تست کرونا دادند، حق خروج از هتل برای هیچ‌‌کس وجود نداشت و سایر اقداماتی که واقعا باعث شد دور اول لیگ به خوبی برگزار شود.

شیبانی در خصوص هدف‌گذاری باشگاه برای فصل جاری لیگ توضیح داد: فصل گذشته تیم بسیار خوب و قوی داشتیم اما امسال به‌خاطر شرایطی که کووید 19 ایجاد کرد و یکسری از مسائل شخصی خود بازیکنان تعدادی از ملی‌پوشان از جمع ما جدا شدند. اما کادر فنی بسیار خوبی داریم، در کنارش بازیکنان جوان و با انگیزه هم داریم ولی واقعیت این است که باشگاه سطح توقع خود را پائین آورده و بیشتر برای ارائه بازی خوب تلاش می‌کنیم تا قرار گرفتن روی سکو، در دور رفت هم عملکرد خوبی داشتیم و فقط در بازی آخر به جوان بودن و اشتباهات فردی خودمان باختیم. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز