ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید به انتخاب‌ها احترام بگذاریم/ هدف مشترک ما، کمک به پرسپولیس است

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۱۴۶۵
باید به انتخاب‌ها احترام بگذاریم/ هدف مشترک ما، کمک به پرسپولیس است
پیشکسوت پرسپولیس براین باور است که در شرایط فعلی مهمترین موضوعی که می‌تواند به باشگاه کمک کند، اتحاد بین باشگاه، هواداران و پیشکسوتان است.

ابراهیم اسدی، هافبک اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس و انتخابات اخیر مدیریتی در باشگاه گفت: در این چند سال پرسپولیس بهترین نتایج ممکن را کسب کرده و باید با ایجاد آرامش برای تیم، ثابت کرد که این نتایج اتفاقی نبوده است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص تغییر و تحولات اخیر باشگاه خاطرنشان کرد: اتفاق تازه‌ای نیست و در سال‌های اخیر پرسپولیس بیشترین تغییرات مدیریتی را داشته و امیدوارم بالاخره ثبت مدیریتی برای پرسپولیس اتفاق بیفتد.

او در ادامه گفت: از سمیعی به عنوان مدیر جدید شناختی ندارم ولی برای ایشان و همکاران‌شان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اتفاقات پیش رو همگی در راستای موفقیت پرسپولیس باشد.

اسدی تاکید کرد: طبیعی است هر مدیری اول کار برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها و وعده‌هایی را برای همه دارد و ان‌شا‌ءالله این وعدها محقق شده و اتفاقات خوبی در زمینه حل مشکلات رخ بدهد. در حال حاضر تمرکز شرایط تیم و بازیکنان مهم‌ترین موضوعی است که مدیریت جدید باید روی آن تمرکز داشته باشد تا در نهایت پرسپولیس با آرامش برای قهرمانی در آسیا مجهز شود.

او در واکنش به انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان مدیر اجرایی باشگاه تصریح کرد: شکوری بازیکن پرسپولیس بوده و امیدوارم در این سمت در باشگاه موفق باشد اما بهتر است باشگاه در کنار نیروی جوانی مثل او از تجربه بزرگترهایی مثل علی پروین، محمود خوردبین، حمید جاسمیان، حسین کلانی و... استفاده کرده و از این نفرات نیز بهره بگیرد.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ اول حرفه‌ای گفت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خاصی دارد و هواداران و پیشکسوتان بهتر است به این انتخاب‌ها احترام بگذارند و از پرسپولیس حمایت کنند. همه ما در حال حاضر هدف مشترکی به نام موفقیت و قهرمانی پرسپولیس داریم که این هدف در سایه اتحاد به دست می‌آید. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز