یحیی به درخواست بشار توجه نکرد؛

گل‌محمدی علیه ستاره پرسپولیس+ عکس

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۱۵۷۰
گل‌محمدی علیه ستاره پرسپولیس+ عکس
جواب سرمربی پرسپولیس به درخواست بشار همان حرف قبلی بوده است: «اگر می‌خواهی بروی باید در نقل و انتقالات زمستانی و نیم‌فصل از پرسپولیس بروی!»

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ هرچند بشار رسن به خاطر شرکت در مراسم سالگرد درگذشت مادرش به بغداد سفر کرد اما قصد بازگشت به ایران را نداشت. او در همان مقطع هم از عراق پیغام داد رضایتنامه‌اش را صادر کنند که بتواند به لیگ ستارگان قطر ملحق شود. مدیران پرسپولیس که مجوز جدایی بشار را صادر نکرده‌ بودند، به او تأکید کردند باید هرچه زودتر خود را در تهران به کادر فنی معرفی کند. آنها همچنین نامه‌ای به باشگاه القطر ارسال و در آن تهدید کردند در صورت ادامه مذاکره با بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس، از این باشگاه قطری به کمیته انضباطی فیفا شکایت خواهند کرد. در آن روزها جلسات متعددی میان بشار رسن، مدیر برنامه‌هایش و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شد که البته به جایی نرسید. باشگاه پرسپولیس اصرار زیادی داشت که بشار در پرسپولیس بماند اما این هافبک عراقی نمی‌توانست و نمی‌تواند از مبلغ پیشنهادی هنگفت باشگاه قطری بگذرد. بشار خوب می‌داند با درخشش در تیم القطر می‌تواند توجه تیم‌های پولدارتر قطری را به خود جلب کند، بنابراین گرچه به ایران برگشت اما مواضع خود را تغییر نداد و حتی از هواداران پرسپولیس هم خواست به او برای جدایی‌اش کمک کنند! درخواستی غیر معمول که واکنش منفی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت. 

در ادامه مدیر برنامه‌های بشار رسن در خارج از ایران مذاکراتی با مدیریت سابق پرسپولیس داشت و درخواست کرد این هافبک عراقی پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا از تیم ایرانی جدا شده و به لیگ ستارگان قطر برود. این درخواست با موافقت قطعی مدیران سابق پرسپولیس مواجه نشد چرا که یحیی گل‌محمدی برای مدت بیشتری رسن را می‌خواهد. این هافبک عراقی تا پایان لیگ بیستم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما ‌بندی در قرارداد خودش گنجانده که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌تواند از باشگاه ایرانی جدا شود. البته این بند جدایی زمان مشخص و تاریخ معینی داشته و بشار رسن قبل از نیم‌فصل قادر به جدایی نیست. به عبارت بهتر هافبک عراقی اگر هم قصد جدایی از باشگاه پرسپولیس را داشته باشد باید در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود و زودتر از آن از لحاظ قانونی قادر به چنین کاری نیست. با این وجود شنیدیم بشار رسن بار دیگر درخواست کرده پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا (29 آذرماه 1399) از پرسپولیس به قطر برود اما...  

جواب یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم همان حرف قبلی بوده است: «اگر می‌خواهی بروی باید در نقل و انتقالات زمستانی و نیم‌فصل از پرسپولیس بروی!»

منبع: خبرورزشی

114

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز